تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
3

شهری زیبا، شاد و آباد با مشارکت مردم به ارمغان می آوریم

  • کد خبر : 10467
  • 06 اردیبهشت 1401 - 13:45
شهری زیبا، شاد و آباد با مشارکت مردم به ارمغان می آوریم
امید جنوب- رییس شورای شهر اهواز در مراسم افتتاحیه پارک کوی رمضان که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: مدیریت شهری و شورای شهر در این دوره وعده هایی به مردم داده اند که در تلاش تحقق آن هستند چرا که هر مسیری مقدماتی دارد و باید طی شود تا به مرور آن درختی که ریشه دوانده ثمره اش نمایان و نفعش به مردم برسد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، سیاوش محمودی، رییس شورای شهر اهواز در مراسم افتتاحیه پارک کوی رمضان که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: مدیریت شهری و شورای شهر در این دوره وعده هایی به مردم داده اند که در تلاش تحقق آن هستند چرا که هر مسیری مقدماتی دارد و باید طی شود تا به مرور آن درختی که ریشه دوانده ثمره اش نمایان و نفعش به مردم برسد.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری در حوزه زیرساخت و وضعیت ساختاری که ضرورت شهر اهواز است اقداماتی در این دوره انجام داده که انشالله نتیجه آن روز به روز نمایان خواهد ‌شد.

محمودی با اشاره به طرح شهردار اهواز مبنی بر اینکه هر هفته یک پروژه در نقاط مختلف شهر افتتاح ‌شود، گفت: این پیشنهاد کار بزرگی است و آن را دنبال و پیگیری می کنیم تا مردم شاهد همه اقدامات باشند و نتیجه آن را احساس کنند.

رییس شورای شهر اهواز تاکید کرد: برای تحقق طرحهای لازم از سوی شهرداری و شورا همکاری مردم لازمه و کلید اصلی تحقق کارها است و هیچ اتفاقی به خوبی رقم نمی خورد مگر اینکه مردم مشارکت لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از مسائل جدی که پیگیر آن هستیم مشارکت مردم در حوزه های مختلف است و باید اعتمادی بین مدیریت شهری و مردم شکل بگیرد و نگاه ما این است که شهری آباد و زیبا داشته باشیم چرا که اهواز با ظرفیت هایی که دارد می تواند یکی از زیباترین شهر ها باشد.

رییس شورای شهر اهواز با بیان اینکه امروز هفته سوم از وعده شهردار در خصوص افتتاح پروژه ها است، بیان کرد: پارک کوی رمضان، کوی مجاهد، زیرسازی آسفالت معابر کوی کریشان، کوی زعفرانیه و خیابان ۱۰ کوی مدرس را امروز در این مکان (پارک کوی رمضان) افتتاح کردیم که بالغ بر ۶۶ میلیارد ریال برای این طرح ها نیز هزینه شده و به زودی افتتاح پروژه های بزرگتری را هم خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10467

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.