تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
7

شناسایی یک هزار و ۳۳۰ بیمار جدید کرونایی طی یک روز در خوزستان

  • کد خبر : 8589
  • 30 بهمن 1400 - 10:05
شناسایی یک هزار و ۳۳۰ بیمار جدید کرونایی طی یک روز در خوزستان
امید جنوب- سخنگوی ستاد کرونا خوزستان از شناسایی بیش از یک هزار و ۳۳۰ بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته در این استان خبر داد و گفت: این میزان نسبت به روز قبل از آن ۱۶ نفر بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، دکتر سیدمحمد علوی بامداد شنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته  ۱۰ هزار و ۵۸۴ بیمار کرونایی به مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان های خوزستان مراجعه کردند که نسبت به روز گذشته یک هزار و ۵۴۳ نفر کاهش داشته است.

وی افزود: در همین بازه زمانی ۹۸ بیمار در بیمارستان های استان بستری شدند که نسبت به روز قبل  سه نفر بیشتر شده است.

سخنگوی ستاد کرونا خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر در استان خوزستان به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند که این تعداد نسبت به روز قبل هفت مورد کمتر شده است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته میزان بیماران سرپایی، بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان خوزستان سیر پایداری داشته و امیدواریم این روند نزولی شود.

علوی با بیان اینکه تعداد بیماران بهبود یافته در شبانه روز گذشته در این استان ۲ هزار و ۱۳۱ نفر بوده که نسبت به روز قبل ۲۸۲ مورد افزایش داشته است گفت: همچنین ۲۸ هزار و ۸۷۱ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی بسر می برند.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون در مراکز تجمیعی افزود: در حال حاضر ۸۴.۷ درصد از جمعیت هدف استان یک دُز، ۷۱.۹ درصد ۲ دُز و ۲۸ درصد سه دُز واکسن تزریق کرده اند.

علوی در خصوص عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان گفت: اکنون رعایت شیوه نامه ها در مراکز عمومی همچون پاساژها، رستوران ها، سالن های ورزشی، پایانه های مسافربری و فرودگاه های خوزستان حدود ۶۷ درصد است که راضی کننده نیست.

در حال حاضر ۱۴ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و هشت شهرستان زرد کرونایی هستند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.