تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
11

شعله های آتش به دست آتش نشانان اهوازی زمینگیر شدند

  • کد خبر : 3356
  • 31 شهریور 1400 - 10:40
شعله های آتش به دست آتش نشانان اهوازی زمینگیر شدند
امید جنوب - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز هشت عملیات اطفا حریق و امدادی در ۲۴ساعت گذشته را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: بیستم و نهم شهریور ماه سال جاری ساعت یک و ۱۹ دقیقه حریق یک باب مغازه در مجتمع تجاری در منطقه پادادشهر خیابان ۱۰ به علت اتصال برق مایکرویو با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.
وی افزود؛ مهار حریق منزل مسکونی ساعت ۱۳و۳۷ دقیقه در منطقه بهارستان خیابان سعادت پنج به علت نشت گاز از شیرآلات آشپزخانه و ساختمان متروکه ساعت ۱۵ و ۲۴ دقیقه در منطقه ۳۰ متری خیابان جهرمی با تلاش آتش نشانان مهار شد.
قنبری به واژگونی خودرو تیبا ساعت ۲۳و ۳۲ دقیقه در مسیر بلوار سپاه اشاره و تصریح کرد؛ این حادثه منجر به مصدومیت ۲ سرنشین مرد خودرو شد و آتش نشانان با ایمن سازی وابزار برش و نجات مصدومین را از اتاقک خودرو خارج و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد؛ آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی و تجاری در مناطق کوی مجاهد، شهرک دانشگاه و بهارستان سه شهروند را نجات دادند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3356

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.