تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
5

ششمین نشست دبیران ستادهای اقامه نماز و دارالقرآن های شرکت های تابع وزارت نفت در خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر : 14638
  • 24 آبان 1401 - 11:41
ششمین نشست دبیران ستادهای اقامه نماز و دارالقرآن های شرکت های تابع وزارت نفت در خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد
امید جنوب- ششمین نشست دبیران ستادهای اقامه نماز و دارالقرآن های شرکت های تابع وزارت نفت در خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد با حضور مشاور وزیر و رئیس شورای اقامه وزارت نفت به میزبانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب روز دوشنبه ۲۳ آبان 1401 برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، در این نشست حجت‌الاسلام حاجی کمالی مشاور وزیر و رئیس شورای اقامه نماز وزارت نفت با بیان اینکه در دولت انقلابی که دولت مردمی است رویکرد این است که نظام و حاکمیت به اوج اقتدار خودش برسد تاکید کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری باید تحرک صورت بگیرد و جامعه به حرکت بیفتد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما تولید است تصریح کرد: باید با اقامه نماز بعد معنوی کار تقویت شود و در این زمینه لازم است همه مدیران همکاری کنند. برای خانواده ها نیز از جمله خانواده های اقماری در حال تولید برنامه هستیم.

در این نشست مهندس علیرضا دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان بزرگترین شرکت بالادستی در گستره ۷ استان با تقریب ۴۰ هزار نفر نیروی انسانی، ۲۲۲ تاسیسات عظیم نفتی و ۳۰ هزار کیلومتر خط لوله، تولید ۸۰ درصد نفت خام کشور و ۱۶ درصد گاز را بر عهده دارد و در دولت جدید که شاهد تغییرات همه جانبه هستیم در حال ایفای نقش می باشیم.

 وی با اشاره به موضوع جلسه و بیان آیاتی از قرآن کریم در ارتباط با نماز است گفت: به صورت تمام قد در خدمت شورای اقامه نماز هستیم چون احیای جامعه با احیای نماز و قرآن صورت می پذیرد.

 مهندس دانشی توجه ویژه به قشر جوان و خانواده های صنعت نفت را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد با حضور علمایی که در مناطق نفت خیز جنوب هستند و نگاه نو و برنامه‌های ویژه، بتوانیم گام‌های موثری برداریم.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین حیدری مسئول قرارگاه فرهنگی و اقامه وزارت نفت در خوزستان با اشاره به اهداف برگزاری این نشست بیان داشت: در این نشست دبیران ستادهای اقامه نماز و دارالقرآن های شرکت های تابع وزارت نفت در خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد از جمله مناطق نفت خیز جنوب، ملی حفاری ایران، پخش و پالایش، خطوط لوله و مخابرات، بهداشت و درمان و گاز حضور دارند.

پیش از این نشست حجت الاسلام حاجی کمالی مشاور وزیر و رئیس شورای اقامه وزارت نفت به همراه مهندس دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و تعدادی از مدیران با حضور در مزار شهدای گمنام شهرک نفت اهواز و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

 همچنین نشست مشترک مشاور وزیر و رئیس شورای اقامه وزارت نفت با مدیران عامل شرکت های تابعه وزارت نفت در خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار و اهداف و برنامه های شورای اقامه وزارت نفت تشریح شد.

شایان ذکر است با حضور مشاور وزیر و رئیس شورای اقامه وزارت نفت نشست روحانیون و ائمه جماعت وزارت نفت در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بعدازظهر دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ برگزار گردید.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.