تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
8
با پیگیری های نماینده مردم شادگان؛

شستا مصمم به اشتغال زایی از طریق سرمایه گذاری در شادگان

  • کد خبر : 7416
  • 17 دی 1400 - 17:49
شستا مصمم به اشتغال زایی از طریق سرمایه گذاری در شادگان
امید جنوب- با پیگیری های نمایده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی به منظور توسعه اشتغال و سرمایه گذاری هفته گذشته جلسه ای با مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، در این نشست فرصت های سرمایه گذاری شهرستان شادگان با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت شستا بررسی شد.
نشست دوم در دفتر معاون شرکت شستا برگزار و در خصوص امکان سنجی تاسیس مجتمع پتروشیمی در شهرستان شادگان،تامین خوراک،بررسی محل و اعتبار لازم برای طرح مجتمع پتروشیمی گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت و در نهایت مقرر شد تا هلدینگ نفت ، گاز و پتروشیمی شستا (تاپیکو) طرح توجیهی و اقدامات اولیه را با سرعت انجام تا در آینده نزدیک شاهد کلنگ زنی طرح مجتمع پتروشیمی در شادگان باشیم.

در این نشست محمد ابراهیم راعی معاونت برنامه ریزی و توسعه با اشاره به اهداف شستا، اظهار کرد: عقیده شستا بر توسعه و استفاده از پتانسیل منطقه است و سیاست های آن همواره بر تکمیل زنجیره تولید و جلوگیری از خام فروشی است.

وی افزود: اینکه نماینده مردم این شهرستان دغدغه مند و پیش قدم شده و پای کار است قابل تقدیر و قدردان زحماتشان هستیم.

لزوم ریشه کن کردن بیکاری در شادگان

همچنین حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ضمن رضایتمندی از اهداف جدید شستا، اظهار کرد: حال که دولت انقلابی سر کار آمده و دغدغه حل مشکلات معیشتی مردم و استفاده از جوانان را دارد باید به این مسئله توجه بیشتری داشت.

وی افزود: وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و به ویژه شرکت شستا با استفاده از جوانان در مدیریت های کلیدی باعث امیدواری است که باید ادامه دار باشد.

ناصری نژاد ضمن بر شمردن سرمایه های خدادادی این شهرستان، گفت: خواستار‌ پیگیری و عنایت ویژه برای سرمایه گذاری در شهرستان شادگان بیش از پیش هستیم.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار ما بیش از دولت قبل است و مردم کشور چشم امیدشان به این دولت است پس باید با اقدامات ضربتی با کمک هم بیکاری را ریشه کن کنیم و بنده در این راستا پیشقدم هستم.

شایان ذکر است هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا با دستور مدیر عامل و معاون شرکت مذکور در حال انجام مقدمات اداری به منظور اجرای پروژه مجتمع پتروشیمی در شهرستان شادگان است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.