تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7
در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز انجام شد؛

شرکت نفت و گاز اروندان پنج تفاهم‌نامه امضا کرد/توجه به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، تولید کنندگان داخل و ساخت اول در تفاهم‌نامه‌ها

  • کد خبر : 8447
  • 19 بهمن 1400 - 19:47
شرکت نفت و گاز اروندان پنج تفاهم‌نامه امضا کرد/توجه به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، تولید کنندگان داخل و ساخت اول در تفاهم‌نامه‌ها
امید جنوب- شرکت نفت و گاز اروندان پنج تفاهم‌نامه با معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری، پژوهشگاه صنعت نفت، دانشگاه نفت، شرکت حفاری استوان کیش و دانشگاه آزاد خوزستان امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب امروز سه شنبه ۱۹ بهمن‌ماه شرکت نفت و گاز اروندان در سومین روز نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰ پنج تفاهم‌نامه در زمینه‌های شرکت‌ها دانش بنیان، دانشگاه‌ها و تولدکنندگان داخلی و حمایت از آن‌ها امضا کرد.

اولین تفاهم‌نامه شرکت نفت و گاز اروندان با معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به امضا رسید.

مهندس عبدالله عذاری مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به عنوان یکی از برنامه‌های این تفاهم‌نامه با کمک پارک علم و فناوری ریاست جمهوری دانست.

مهدی شریف زاده دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی گفت: شناسایی، برنامه‌ریزی و همکاری با شرکت نفت و گاز اروندان از اولویت‌های ما بوده و جمع‌ آوری گازهای مشعل و تولیدات داخل از برنامه‌های پارک علم و فناوری ریاست جمهوری است.

همچنین دومین تفاهم نامه بین شرکت نفت و گاز اروندان با پژوهشگاه صنعت نفت با موضوع فعالیت مشترک در حوزه صنایع بالا دستی، پایین دستی، انرژی و محیط زیست به امضا رسید.

مهندس عذاری پژوهشگاه صنعت نفت را یکی از ارکان تخصصی کشور در حوزه نفت دانست و بر ادانه این همکاری‌ها تاکید کرد.

سومین تفاهم‌نامه شرکت نفت و گاز اروندان با دانشگاه صنعت نفت به منظور فعالیت مشترک در حوزه بالادستی، پایین دستی و خدمات آزمایشگاهی به امضا رسید.

نویری سرپرست توسعه و پژوهش شرکت نفت و گاز اروندان استفاده از انباشت علمی دانشگاه نفت و انتقال تکنولوژی‌های نوین برای کمک به کشور را از اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

در‌چهارمین تفاهم شرکت نفت و گاز اروندان با شرکت حفاری استوان کیش با موضوع عملیات حفاری، تعمیر و تکمیل ۴ حلقه چاه در میدان نفتی دارخوین به امضا رسید.

در ادامه تفاهم‌نامه شرکت نفت و گاز اروندان با دانشگاه آزاد خوزستان به منظور همکاری در حوزه آموزشی، پژوهشی و مطالعاتی به امضا رسید.

استفاده از اطلاعات اساتید، امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی، و حمایت از پایان نامه‌های دکتری و ارشد از بندهای این تفاهم‌نامه بود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.