تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7
جانشین فرماندهی کل سپاه:

سپاه پاسداران در حمایت از مشاغل و کارآفرینی پیشتاز است

  • کد خبر : 9367
  • 22 اسفند 1400 - 16:57
سپاه پاسداران در حمایت از مشاغل و کارآفرینی پیشتاز است
امید جنوب، جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: در حالی که در زمینه اشتغال و کار آفرینی نقش محوری با مردم است؛ سپاه همواره برای حمایت از مشاغل خرد پیشتاز بوده و در این زمینه نیز به خوبی ورود کرده است.

سرتیپ پاسدار علی فدوی گفت: اگرچه در گذشته کشور عراق یکی از بزرگترین تولید کنندگان خرما بود، اما اکنون با توجه به ظرفیت‌های موجود و راه اندازی کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، خوزستان و ایران بزرگترین تولید کننده خرما در جهان به شمار می‌رود.

به گفته او بی شک در هیچ نقطه‌ای از جهان چنین تنوعی مشاهده نمی‌شود و همواره در سال‌های اخیر خرمای ایران مورد استقبال قرار گرفته است؛ بسته بندی‌های مناسب و مطلوب نیز در صادرات خرما تاثیر بسزایی دارد که اکنون در این کارگاه تولیدی این اقدام به بهترین شکل انجام می‌شود.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران می گوید: سپاه و بسیج سازندگی استان‌ها در این زمینه ورود کردند و امید است نمونه این کارگاه‌ها بیشتر ایجاد شود چرا که در زمینه اشتغال و رونق اقتصاد کشور تاثیر بالایی دارند.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور گفت: باید تلاش کنیم تا برای تسهیل گری و کمک به راه اندازی کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی اقدامات بیشتری صورت گیرد.

به گفته فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان  اکنون در شهرک صنعتی اهواز بیش از ۱۵۰ نفر در کارگاه‌های کوچک و زودبازده با حمایت سپاه استان، مشغول به کار شده اند و این فعالیت‌های حمایتی ادامه دارد.

  بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب در راستای پشتیبانی از اشتغال و اقتصاد مقاومتی، بسیج و سپاه خوزستان برای افزارش تولید و رونق اقتصاد وارد عمل شدند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.