تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6
سرپرست شهرداری اهواز عنوان کرد:

سلیقه ای عمل نکردن و پیروی از سیستم تشویق و تنبیه اولین اصل رشد درآمد در شهرداری است

  • کد خبر : 2379
  • 08 شهریور 1400 - 11:00
سلیقه ای عمل نکردن و پیروی از سیستم تشویق و تنبیه اولین اصل رشد درآمد در شهرداری است
امید جنوب - سرپرست شهرداری اهواز در جلسه مشترک با مدیران مالی و درآمد شهرداری اهواز با حضور معاون مالی اقتصادی شهرداری، معاون شهرسازی و معماری، مدیران درآمد و ممیزی و مدیران مناطق شهرداری، روز یکشنبه ۷ شهریور ماه در سالن جلسات شهرداری اهواز حضور پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سرپرست شهرداری اهواز گفت: ایجاد انگیزش و فعال کردن سیستم تشویق و تنبیه در هر مجموعه موجب رشد درآمد بوده و به منظور جلوگیری از هدر رفت هزینه ها باید حصول نتیجه در کارها بر سلایق شخصی اولویت داشته باشد.

سرپرست شهرداری اهواز در جلسه مشترک با مدیران مالی و درآمد شهرداری اهواز با حضور معاون مالی اقتصادی شهرداری، معاون شهرسازی و معماری، مدیران درآمد و ممیزی و مدیران مناطق شهرداری، روز یکشنبه ۷ شهریور ماه در سالن جلسات شهرداری اهواز حضور پیدا کرد.

عالی پور در این نشست با اشاره به اهمیت انگیزش در درآمد زایی اظهار داشت: در خصوص درآمد زایی مناطق باید از سیستم های محرک استفاده کرد تا رشد درآمد حاصل شود.

وی با اشاره به اهمیت GIS شهری افزود: از سال‌های گذشته لایه های مختلف GIS شهری بالاخص لایه های تجاری تهیه شده و به سرانجام رسیده و کارشناسان ما باید بصورت میدانی نسبت به ثبت سیستمی اجراییه ها و گزارش ها برای املاک و مؤدیان اقدام کنند.

سرپرست شهرداری اهواز به ضرورت کاهش هزینه های اضافی اشاره داشت و تصریح کرد: بخش خصوصی برای ایجاد انگیزش در پرسنل خود از سیستم تشویق و تنبیه که یکی از اساسی ترین سیستم ها است، استفاده می کند و همیشه این سیستم در رشد درآمد تاثیر گذار بوده و باید این سیستم را با خلاقیت در چارچوب های تعریف شده پرداختی شهرداری پیاده سازی کرد.

عالی پور به اهمیت همکاری بخش های مختلف در ادامه کارها تا حصول سرانجام تاکید کرد و گفت: هرگونه عدم همکاری و خلل در به سرانجام رسیدن کار ها موجب هدر رفت هزینه بوده و با اصل رشد درآمد متضاد است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.