تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

سرپرست فرمانداری شوش معرفی شد

  • کد خبر : 9626
  • 08 فروردین 1401 - 15:55
سرپرست فرمانداری شوش معرفی شد
امید جنوب- محمود عیدانی روز دوشنبه در آیینی با حضور معاون استاندار خوزستان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شوش معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایرنا، معاون استاندار خوزستان در آیین معارفه سرپرست فرمانداری شوش که در سالن امور تربیتی شوش برگزار شد با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به خوزستان در راستای رفع محرومیت دارد گفت: خوزستان استانی با ظرفیت های بی شمار است که با بهره گیری از این ظرفیت ها می توان برای توسعه اقتصاد این استان و بلکه کشور بهره گرفت.
رضا نجاتی افزود: توجه ویژه دولت سیزدهم به خوزستان و تخصیص اعتبارات ویژه به این استان، امسال و سال‌های پیش رو شاهد  اقدامات خوبی در راستای رفع محرومیت و نیز توسعه اشتغال و تولید در این استان خواهیم بود.
وی به ظرفیت های شهرستان شوش در بخش های مختلف به ویژه کشاورزی ، گردشگری و صنعت اشاره کرد و گفت: با بهره گیری از ظرفیت های موجود در شوش می‌توان تولید و اشتغال را در این شهرستان متحول کرد و به رشد و شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد استان خوزستان کمک کرد.
وی ادامه داد: بخش کشاورزی شهرستان شوش با وجود خشکسالی و کمبود بارندگی، با برنامه ریزی می تواند در استان و کشور در تولید برخی محصولات حرف اول را بزند و این مهم با برنامه ریزی قابل تحقق است.
نجاتی، لازمه اجرای هر طرح در شهرستان شوش را نیازمند برنامه ریزی و مدیریت صحیح بیان کرد و گفت: هیچ طرحی نباید بدون برنامه ریزی و مدیریت صحیح در منطقه اجرا شود بلکه باید طرح ها به ویژه طرح‌های تولیدی و اشتغالزا متناسب با نیاز منطقه و مردم باشد تا بتواند موفق عمل کند.
وی لازمه موفقیت اجرای طرح‌های تولیدی، صنعتی، و اشتغالزا در شهرستان شوش را متناسب با نیاز مردم و منطقه دانست و افزود: اجرای هرگونه طرح در بخش گردشگری شهرستان شوش با توجه به ظرفیت های تاریخی و فرهنگی این منطقه نتیجه بخش و کار آفرین بوده و اقتصادی است.
معاون استاندار خوزستان در ادامه به تشریح برخی اقدامات دشمن علیه نظام اسلامی پرداخت و گفت:  دشمن همواره تلاش می‌کند دستاوردهای نظام اسلامی را کم اهمیت جلوه دهد البته برخی افراد نادان داخلی نیز در مسیر دشمن حرکت کرده و مطالب دشمن را تکرار می کنند که بی انصافی است.
وی به سوء استفاده دشمن از اعتراض صنفی کارگران هفت تپه اشاره کرد و بیان کرد:در حالیکه کارگران هفت تپه با تجمع پیگیری مطالبات صنفی خود بودند دشمن با موج سواری تلاش کرد از این تجمع به نفع خود علیه نظام اسلامی بهره برداری کند .
فرماندار سابق شوش نیز در این آیین با تشریح عملکرد چهارسال و هفت ماه خود در این مسئولیت از مردم شوش به عنوان مردمی قدردان و نجیب و کم توقع نام برد و گفت:مردم در حفظ انقلاب و عشق به اهل‌بیت (ع) و نظام از ما جلوتر هستندو. ما باید به فکر اقتصاد مردم باشیم. 

عدنان غزی افزود: مردم شوش رنگین‌کمان اقوام هستند. با وجود اینکه در این شهرستان درهم آمیختگی فرهنگی وجود دارد اما هیچ مشکلی در این حوزه وجود ندارد. 

وی در ادامه با بیان مشکلات پیش آمده در چهارراه ورودی شوش پس از احداث سازه‌ای غیر استاندارد در سال‌های گذشته بیان کرد:از زمان ساخت سازه مذکور تا زمانی که که تخریب شد ۴۲۲ مورد تصادف در این نقطه رخ داد و ۴۸ نفر جان باختند. 
وی گفت: از زمان برداشته شدنِ پل خاکی تاکنون فقط ۲۸ مورد تصادف در این چهارراه رخ داده بوده که ۱۳ مورد جرحی و سرپایی و ۱۵ مورد خودرویی بوده و یک نفر فوتی هم نداشت.

وی همچنین به برخی موفقیت‌های شوش از جمله رتبه اول این شهرستان در کشت و تولید ذرت دانه‌ای و نیز کشت ۱۵ هزار هکتار چغندر قند اشاره کرد و افزود: شهرستان شوش در پرورش گاومیش نیز در کشور اول شد.
 سرپرست فرمانداری شوش نیز با بیان اینکه با این شهرستان بیگانه نیستم و آن را به خوبی می‌شناسم، از اعتماد استاندار خوزستان و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرای به وی قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد تا با کمک مردم منشا خدمات خوبی به این منطقه باشد.
 محمود عیدانی افزود: ظرفیت‌های جدید را در شهرستان شوش تعریف و برنامه‌ریزی می‌کنیم که البته تحقق این امر نیاز به هماهنگی و همراهی همه مجموعه‌ شهرستان دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.