تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

سرقت تجهیزات علت قطع برق در روستای خماط شوش در استان خوزستان

  • کد خبر : 13078
  • 16 مرداد 1401 - 15:36
سرقت تجهیزات علت قطع برق در روستای خماط شوش در استان خوزستان
امید جنوب - رییس روابط عمومی شرکت توزیع برق خوزستان علت خاموشی در روستای "خماط" از توابع شهرستان شوش را سرقت تجهیزات شبکه برق در این روستا عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایرنا ، علی سلیمانی یکشنبه در خصوص ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی با عنوان “اعتراض به قطعی برق یک روستا در شهرستان شوش” اظهار داشت : اهالی روستای خماط از توابع شهرستان شوش به دلیل اعتراض به ضعف ولتاژ برق در محل اداره برق شهرستان حاضر ونسبت به قطعی برق در این روستا اعتراض کردند.

وی ادامه داد : بلافاصله مسئولان برق شهرستان شوش با همراهی اهالی به روستا اعزام شدند که پس از بررسی متوجه شدند برق روستا به دلیل سرقت سیم ها و تجهیزات شبکه توسط سارقان قطع شده و متاسفانه اهالی هم هیچ گزارشی از سرقت شبکه به اداره برق  ارائه نکرده بودند.

رییس روابط عمومی شرکت توزیع برق خوزستان خاطر نشان کرد : با توجه به گرمای غیر قابل تحمل و افزایش دما در روزهای گذشته، برق این روستا با افت ولتاژ مواجه شده بود، که با حضور مسئولان برق در محل، اصلاح شبکه انجام شد.

سلیمانی با بیان اینکه عدم اطلاع رسانی شبکه برق توسط دهیار و شورای روستا نیز صورتجلسه شده است گفت : سرقت سیم های برق در برخی مسیرهای روستایی این شهرستان سابقه داشته است که شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به محض اطلاع از وضعیت قطعی شبکه در کمترین زمان اصلاح شبکه را انجام داده است .

وی افزود : از تمامی هم استانیها درخواست داریم در صورت مشاهده سرقت تجهیزات شبکه مراتب را به نیروی انتظامی، مرکز فوریت های برق ۱۲۱، یا حراست ادارات برق شهرستان خود اطلاع دهند تا در صورت آسیب وارده به شبکه، اصلاح شبکه از سوی امور برق شهرستان با قید فوریت صورت گیرد.

روستای “خماط” از توابع بخش شاوور، شهرستان شوش در ۳۰ کیلومتری شهر شوش قرار دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.