تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
5
شهردار اهواز:

سرعت و کیفیت پروژه فاضلاب اهواز افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 13001
  • 12 مرداد 1401 - 19:46
سرعت و کیفیت پروژه فاضلاب اهواز افزایش می‌یابد
امید جنوب - شهردار اهواز با اشاره به کاهش زمان عملیات فاضلاب اهواز از سه سال به دو سال، گفت: با هماهنگی بین‌بخشی میان دستگاه‌های ذی‌ربط، سرعت و کیفیت اجرای پروژه فاضلاب اهواز افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایمنا ، رضا امینی ظهر امروز _چهارشنبه ۱۲ تیرماه_ در نشستی با معاون عمرانی استاندار خوزستان و مدیرعامل آبفا به میزبانی قرارگاه خاتم الانبیا، در جلسه رفع مشکلات پروژه فاضلاب اهواز، اظهار کرد: با تاکید مقام معظم رهبری و دستور ریاست جمهوری، زمان اجرای پروژه فاضلاب اهواز از سه سال به دو سال کاهش پیدا کرده است که این امر سبب افزایش حساسیت پروژه شده است.

وی افزود: تاکنون بخاطر اقدامات انجام شده و پیشرفت پروژه فاضلاب، شهروندان صبوری خوبی داشته‌اند، زیرا اجرای بعضی از پروژه‌های عمرانی مانع از تردد آسان آنها و ایجاد مشکلات زیست‌محیطی شده است.

شهردار اهواز ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان به جهت اجرای پروژه‌ها، مختلف در شهر اظهار امیدواری کرد: با توجه اینکه مقرر شده است سرعت و کیفیت پروژه افزایش یابد، با اجرای پروژه فاضلاب، ترمیم ترانشه‌ها و روکش‌های آسفالت و رفع مشکلات، زمینه رفاه شهروندان بیش از پیش فراهم خواهد شد.

وی به شهروندان این نوید را داد که هماهنگی بین‌بخشی دستگاه‌های ذی‌ربط، سرعت و کیفیت پروژه فاضلاب اهواز افزایش پیدا می‌کند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13001

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.