تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
2

زیرساخت های پیاده روی اربعین در مرز شلمچه با مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

  • کد خبر : 13225
  • 23 مرداد 1401 - 9:26
زیرساخت های پیاده روی اربعین در مرز شلمچه با مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران
امید جنوب - مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، تقویت زیرساخت‌های پیاده روی اربعین حسینی در مرز شلمچه را در دستور کار قرار داده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از موکب در حال احداث شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرماندار و مسؤولین شهرستان‌ خرمشهر در مرز شلمچه بازدید به‌عمل آوردند.

بر اساس این گزارش مهرداد کاهکش مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تسلیت ایام ماه محرم اظهار داشت: محرم یادآور شجاعت، مقاومت، ایثار و از جان گذشتگی بزرگ مردانی است که مسیر حق از باطل را تشخیص داده بودند و برای رسیدن به عشق و آزادگی جان و مال خود را فدا کردند و پیاده‌روی اربعین حرکتی بزرگ در جهان اسلام است و مقام معظم رهبری نیز تاکیدات ویژه‌ای در این خصوص دارند و در همین راستا زمینه خدمت رسانی به زائران اربعین امام حسین(ع) امری مقدس و ضروری است.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تسهیل در امر خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را با جدیت در دستور کار قرار داده‌ است تصریح کرد: تسریع در ایجاد مجتمع و بهبود زیرساخت های مربوط به موکب شهدای کهگیلویه و بویراحمد را در دستور کار خود قرار داده ایم.

کاهکش در پایان افزود: با همکاری بین بخشی که با دیگر دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد صورت می‌گیرد نفت نیز با تمام توان خود پای کار آمده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.