تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7
رئیس دستگاه حفاری 80 فتح شرکت ملی حفاری ایران

روحیه جهادی و حس معنوی در میان کارکنان دستگاه های حفاری در ماه مبارک رمضان افزایش می یابد

  • کد خبر : 10166
  • 28 فروردین 1401 - 11:00
روحیه جهادی و حس معنوی در میان کارکنان دستگاه های حفاری در ماه مبارک رمضان افزایش می یابد
امید جنوب- رئیس دستگاه حفاری 80 فتح شرکت ملی حفاری ایران گفت: در ماه مبارک رمضان روحيه جهادی و حس معنوی در میان کارکنان دستگاه های حفاری افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران کیامرث طهماسبی افزود: همکاران اقماری در این ماه ، با وجود کار سخت و طاقت فرسای حفاری و شرایط دشوار اقلیمی، بی وقفه نسبت به انجام وظایف خود به بهترین وجه ممکن عمل می کنند.

وی که با ۳۲ سال کار در میادین نفتی و گازی در اقصی نقاط مناطق نفتخیز کشور از روسای با سابقه این شرکت محسوب می شود اظهار کرد: ماه رمضان، حس و حال معنوی و نوعدوستی خاصی میان کارکنان ایجاد می کند به نحوی که آنان تلاش دارند تا با یکدیگر بیشتر همیاری و همکاری نمایند و این روحیه حفار مردان روزه دار، قابل تحسین و ارزشمند است.

رئیس دستگاه حفاری ۸۰ فتح با اشاره به اینکه این دستگاه تحت سرپرستی مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۲ شرکت قرار دارد، گفت: این دستگاه سنگین حفاری هم اکنون در موقعیت عملیاتی میدان نفتی اهواز در حال تعمیر یک حلقه چاه می باشد و تعدادی از همکاران از ابتدای شروع به کار آن در سال ۱۳۸۱ تا به امروز در کنار هم سابقه همکاری دارند و حاصل کار آنان، حفر ۴۱ حلقه چاه به متراژ ۸۴ هزار و ۳۱۳ متر می باشد که در میزان تولید نفت، قابل توجه و با اهمیت تلقی می گردد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.