تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
2

رقابت ۲ بوکسور جوان خوزستانی در آسیا

  • کد خبر : 1620
  • 23 مرداد 1400 - 9:08
رقابت ۲ بوکسور جوان خوزستانی در آسیا
امید جنوب - رییس هیات بوکس خوزستان از اعزام دو ورزشکار استان در قالب تیم‌ملی جوانان به رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، حمید زنگنه‌منش در گفت‌وگو خبرنگاران اظهار کرد: رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی بوکس جوانان برگزار شد که در نهایت پوریا سعیدی‌اصل و سیدعلی هاشمی‌نسب از خوزستان توانستند برای مسابقات قهرمانی آسیا به عضویت تیم‌ملی درآیند. تیم‌ملی نیز ۲۵ مردادماه به امارات محل مسابقات اعزام می‌شود.

وی بیان کرد: البته پارسا غلامیان نیز از شانس عضویت در تیم‌ملی برخوردار بود که به دلیل بیماری نتوانست در انتخابی تیم‌ملی، مبارزه همیشگی خود را انجام دهد و از حضور در رقابت‌های آسیایی بازماند که مطمئنم او در رویدادهای آینده می‌تواند شایستگی و توانمندی خود را نشان دهد و به عضویت تیم‌ملی درآید.

رییس هیات بوکس خوزستان همچنین با بیان اینکه سعیدی‌اصل و هاشمی‌نسب از آمادگی خوبی برای حضور در رقابت‌های آسیایی برخوردار هستند، افزود: این نفرات باتوجه به آمادگی خوب‌شان، شانس ایستادن روی سکو را دارند که امیدوارم این مهم محقق شود و هر دو بتوانند افتخارآفرینی کنند.

وی عنوان کرد: توجه به رده سنی پایه، از اولویت‌های بوکس استان بوده است و در همه‌گیری کرونا نیز از این بخش غافل نبوده‌ایم زیرا توجه به پایه، پشتوانه‌سازی برای آینده بوکس خوزستان است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1620

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.