تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

راه اندازی ۲ مرکز درمان اضطراری کرونا در بندر ماهشهر

  • کد خبر : 2543
  • 13 شهریور 1400 - 10:13
راه اندازی ۲ مرکز درمان اضطراری کرونا در بندر ماهشهر
امید جنوب - سرپرست فرمانداری ماهشهر از راه اندازی ۲ مرکز درمان اضطراری کرونا در این شهرستان به منظور خدمت رسانی به بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، فریدون بندری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ستاد مقابله با کرونای شهرستان ماهشهر به منظور پیش‌بینی شرایط اضطراری ۲  مرکز را برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی و مجهز کرد. 

وی اظهار داشت: علاوه بر سالن ورزشی شهید حقگو، بخشی از بیمارستان تامین اجتماعی بندر ماهشهر با ۲۰ تخت‌ بستری مجهز شده و تمام امکانات مورد نیاز درمانی نیز در آن‌ پیش بینی شده است. 

سرپرست فرماندار ماهشهر با تقدیر از فداکاری‌ کادر درمان افزود: با توجه به اینکه تخت‌های بیمارستانی موجود در این شهرستان در حال حاضر جوابگوی تعداد بیماران کرونایی است ، لذا مرکز اضطراری بیمارستان امام‌ موسی کاظم(ع) به مرکز تزریق داروی رمدسیویر تبدیل شد ولی در صورت نیاز این مرکز به بخش بستری تبدیل خواهد شد. 

بندری موضوع انتقال تجهیزات مرکز اضطراری شهید حقگو به بیمارستان راه‌زینب را تکذیب کرد و گفت: این مرکز به شکل سابق حفظ شده و آماده خدمات‌رسانی در شرایط پیک کرونا است. 

حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی نیز در بازدید از سالن ورزشی شهید حقگو بندر امام خمینی که اخیرا به مرکز بستری بیماران کرونایی تبدیل شده است گفت: این مرکز درمانی با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با ۳۰ تخت بستری و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال مجهز شده است تا در شرایط اضطراری مورد استفاده قرار گیرد. 

شهرستان ماهشهر همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.