تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8

دیدار چهره به چهره شهردار اهواز با شهروندان اهوازی در میز خدمت این هفته شهرداری اهواز

  • کد خبر : 5596
  • 06 آذر 1400 - 21:25
دیدار چهره به چهره شهردار اهواز با شهروندان اهوازی در میز خدمت این هفته شهرداری اهواز
امید جنوب-میز خدمت شهرداری و شورای شهر اهواز با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقيه و امام جمعه اهواز، خلیلی استاندار خوزستان، یوسفی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین دستگاه های مختلف و همچنین شهردار اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز: ظهر جمعه ۵ آذر ماه، میز خدمت شهرداری و شورای شهر اهواز با حضور امینی شهردار اهواز، شانه سازان و دغاغله اعضای شورای شهر در کنار دستگاه های دیگر و نیز یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در محل مصلی امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.

در میز خدمت این هفته شهردار اهواز، و اعضای شورای اسلامی شهر درخواست مراجعه کنندگان خود را ثبت و پیگیری کرده و این درخواست ها را که بیشتر در حوزه مسائل خدماتی شهر و نیازهای عمرانی بودند را پاسخ دادند.

در برنامه میز خدمت این هفته در کنار شهرداری اهواز و شورای شهر دستگاه های مختلف دیگری حضور داشتند که در کنار این مساله همچنین می توان به حضور امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان برای پیگیری درخواست ها و همچنین برپایی میزخدمت یوسفی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و میز خدمت سایر دستگاه ها اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5596

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.