تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
13

دیدار سرپرست شرکت توزیع نیروی برق با خانواده معظم شهدا

  • کد خبر : 5626
  • 07 آذر 1400 - 10:00
دیدار سرپرست شرکت توزیع نیروی برق با خانواده معظم شهدا
امید جنوب - سرپرست برق اهوازگفت: فرزندان غیور ایران اسلامی در راه دفاع از کیان این مرز و بوم با اهدا خون خود در مقابل دشمنان متجاوز ایستادگی کردند تا نام وطن جاودانه بماند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهوازسرپرست شرکت به همراه معاونین و جمعی از مدیران مناطق و ستادی با خانواده حجت السلام شهیدمصطفی خلیلی بلوطکی (شهید مدافع حرم )دیدار کردند.

 دراین دیدار که با هماهنگی امور ایثارگران و پایگاه مقاومت بسیج شرکت برگزار شد مهرداد فارسی مدان گفت: کشور ما در طول تاریخ به شکلهای مختلف مورد حمله بدخواهان و کینه ورزان قرار می گرفته و چه انسانهای بزرگی در راه پاسداری از تمامیت آن و دفاع از مردم، جان خود و عزیزترین فرزندان خود را نثار کرده اند تا نام وطن جاودانه بماند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی هر روز به شکلها و چهره های گوناگون در حال تهدید هستند و ما باید هوشیارانه بدانیم مبارزه علیه این جنایتکاران تروریستی به پایان نرسیده است.

سرپرست برق اهواز در ادامه افزود: گروههای تکفیری به سرکردگی ابرقدرتها در عراق و سوریه امنیت جامعه بشری را تهدید کردند و فرزندان غیرتمند ما درپاسخ به دادخواهی این مردم مظلوم، با نثار جان خود رنج و اندوه زنان و مردان وکودکان آسیب دیده را التیام بخشیدند و یاد و نامشان تاهمیشه جاودانه خواهد ماند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5626

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.