تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
5

دوره توانمند سازی فرزندان کارکنان در شرکت آغاجاری برگزار می شود

  • کد خبر : 5904
  • 15 آذر 1400 - 9:52
دوره توانمند سازی فرزندان کارکنان در شرکت آغاجاری برگزار می شود
امید جنوب - رئيس اداره آموزش شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري از برگزاري دوره آموزشي توانمند سازي فرزندان كاركنان در حوزه كارآفريني خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری امید جنوب

محمد پاکدل در این رابطه بیان کرد: در راستای ارتقا دانش  خانواده های  کارکنان ؛ فرزندان  ودانش آموختگان دانشگاهی و پیرو تاکیدات مدیر عامل محترم  مبنی برآشنایی فرزندان کارکنان   شرکت  آغاجاری با فعالیت های کارآفرینی و راه اندازی کسب و کارهای پایدار و موفق دوره آموزشی تخصصی توانمند سازی برگزار می شود.

پاکدل عنوان کرد: این دوره آموزشی در  5 محور و در قالب ۳۶  ساعت آموزش برای هر نفربا حضور  اساتید مجرب دانشگاهی که دارای روزمه کاری موفق در این زمینه هستند تدوین و برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به ارتقا و رشد فرزندان کارکنان در حوزه کارآفرینی گفت:   در گام نخست کلیه افراد متقاض  از طریق پرسشنامه خود سنجی و مصاحبه حضوری  مورد ارزیابی قرار گرفته و پس از کسب امتیاز لازم و شرایط مورد نظر جهت شرکت در این دوره آموزشی دعوت خواهند شد.

رئیس اداره آموزش افزود: این دوره آموزشی با عناوین ایجاد انگیزه برای کارآفرینی و پرورش ایده ، تهیه مدل و نوشتن طرح کسب و کار ، ارتباط و اصول مذاکره، ارتقا توانمندی شخصی و کار تیمی و آشنایی با اجزا و کارکردهای اکو سیستم و نوآوری کشور برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5904

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.