تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6
از سوی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد

دوره آموزشی مدیریت ریسک حرفه ای (RMP)

  • کد خبر : 8038
  • 05 بهمن 1400 - 10:39
دوره آموزشی مدیریت ریسک حرفه ای (RMP)
امید جنوب - از سوی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران، اقدام به برگزاری دوره آموزشی مدیریت ریسک حرفه ای (RMP) شد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سید روح الله موسوی رئیس آموزش عمومی شرکت در این باره توضیح داد: در این دوره ۱۷ نفر از کارشناسان حوزه معاونت مدیرعامل در پروژه های حفاری، مدیریت های امور مالی، منابع انسانی، پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت، تدارکات و امور کالا و اداره مهندسی و طراحی راه و ساختمان مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه مدت این دوره ۳۳ ساعت برنامه ‌ریزی و در حال اجرا می باشد، گفت: در این دوره آموزشی مفاهیمی مانند مدیریت ریسک، فرایند ارزیابی ریسک و تهیه گزارش آنالیز ریسک با هدف آشنایی کارشناسان ذیربط با روش های علمی مدیریت، برنامه ‌ریزی، آنالیز و کنترل ریسک ها و پیاده سازی عملی تکنیک های مدیریت ریسک ارائه می گردد.

موسوی همچنین به برگزاری دوره آموزشی PMBOK با هدف ارتقاء شایستگی هایی همچون راهبری و مدیریت پروژه، مدیریت پیمانکاران و کارفرمایان و افزایش مهارت گزارش دهی و گزارش گیری برای مدیران پروژه و افراد کلیدی شاغل در مدیریت پروژه های حفاری اشاره کرد.

رئیس اداره آموزش عمومی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران افزود: در این دوره نیز که به مدت ۸۱ ساعت به صورت برخط برگزار شد، مواردی همچون مدیریت یکپارچگی، حدود، هزینه، کیفیت، تدارکات، نتایج، ارتباطات و ذینفعان پروژه آموزش داده شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8038

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.