تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
8

دعوت شرکت ملی نفت ایران از شرکت‌های دانش‌بنیان برای احیای چاه‌های کم بازده و استحصال گاز هلیوم

  • کد خبر : 6698
  • 01 دی 1400 - 10:11
دعوت شرکت ملی نفت ایران از شرکت‌های دانش‌بنیان برای احیای چاه‌های کم بازده و استحصال گاز هلیوم
امید جنوب - مدیریت سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار شرکت ملی نفت ایران از شرکت‌های فناور و دانش بنیان برای اجرای طرح‌های احیای چاه‌های کم بازده نفت و استحصال گاز هلیوم دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، پیرو سیاست های ابلاغی مقام عالی وزارت نفت در آیین بزرگداشت روز ملی پژوهش و حسب دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، احیای بیش از ۷۰۰ حلقه از چاه های کم بازده کشور با استفاده از روش های نوین و دانش محور در دستور کار قرار گرفته است.   

اجرای طرح های احیای چاه های کم بازده در راستای اجرای بندهای ۱۴ و ۱۵ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مبنی بر افزایش ذخایر نفت و گاز کشور و توسعه طرفیت های تولید و برداشت صیانتی از منابع هیدروکربوری و همچنین با هدف تقویت درون زایی و تحقق اقتصاد دانش بنیان از طریق توسعه طرح های فناورانه، در دستور کار شرکت ملی نفت ایران قرار گرفته است.

همچنین به منظور توسعه زنجیره ارزش گاز تولیدی پارس جنوبی و توسعه و تجاری سازی فناوری تولید هلیوم مایع از گاز طبیعی، طرح استحصال و جمع آوری گاز هلیوم نیز تدوین شده است.

در همین راستا و به زودی چارچوب واگذاری و حزئیات این دو طرح از سوی مدیریت سرمایه گذاری و کسب و کار شرکت ملی نفت ایران به صورت عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.