تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4
در دیدار مشترک رئیس‌کل دادگستری خوزستان و مدیرعامل توسعه نیشکر مطرح شد؛

دستگاه قضایی حامی تولیدکنندگان است

  • کد خبر : 10272
  • 30 فروردین 1401 - 9:05
دستگاه قضایی حامی تولیدکنندگان است
امید جنوب - مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، ضمن تبریک انتصاب دکتر دهقانی به ریاست دادگستری خوزستان، از پشتیبانی دستگاه قضا از صنعت نیشکر و رفع مشکل هفت‌تپه قدردانی کرد.

دکتر ناصری: همدلی سران قوا موجب خروج هفت‌تپه از بحران شد

در نشست مشترک مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و رئیس کل دادگستری خوزستان بر نقش حمایتی دستگاه قضایی از تولیدکنندگان تاکید شد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این نشست، رئیس کل دادگستری خوزستان بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از تولیدکنندگان تأکید کرد.

دکتر علی دهقانی، تولید و اشتغال را مسئله مهم و اصلی کشور عنوان کرد و خواستار تلاش صنایع برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین شد.

همدلی سران قوا در رفع مشکل هفت‌تپه

در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، ضمن تبریک انتصاب دکتر دهقانی به ریاست دادگستری خوزستان، از پشتیبانی دستگاه قضا از صنعت نیشکر و رفع مشکل هفت‌تپه قدردانی کرد.

دکتر عبدعلی ناصری به ارائه گزارشی از اقدامات این شرکت در بازگشت قدیمی‌ترین واحد نیشکری ایران به ریل تولید پرداخت و خواستار ادامه حمایت‌های دستگاه قضا در سال مزین به شعار تولیدِ دانش‌بنیان، برای شکوفایی هر چه بیشتر هفت‌تپه شد.

به گفته او، مجموعه اقدامات انجام شده در پرداخت مطالبات معوقه و بازسازی این واحد نیشکری با همراهی و همدلی همه مسئولین از جمله دستگاه قضایی، موجب شد تولید بار دیگر در راس قرار بگیرد و اعتراضات چند ساله برچیده شود.

در ۱۸ مهر ماه در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و قوه قضاییه هفت‌تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شد.

ناصری در ادامه از تولید ۲۳ هزار تن شکر در هفت‌تپه خبر داد و بیان داشت که علی‌رغم خسارت‌های بی‌شمار به دلیل سوء‌مدیریت‌ها در چند سال گذشته، این شرکت از بحران خارج شده و با اتحاد و انسجام کارگران، طی یک برنامه سه ساله، به تولید ۱۰۰ هزار تنی شکر دست خواهد یافت.

وی در پایان تولیدِ دانش‌محور را راهکاری موثر برای افزایش بهره‌وری دانست و بر تحقق شعار سال در صنعت نیشکر با به کارگیری همه ظرفیت‌ها تاکید کرد.

واگذاری نیشکر هفت‌تپه به بخش خصوصی آغازی بر روند فروپاشی این شرکت باسابقه خوزستان بود که اعتراض ها و اعتصاب گسترده کارگران این شرکت را در پی داشت.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم، این مجموعه تولیدی در اختیار شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی قرار گرفت که با اقدام های انجام شده، بازسازی آن انجام و هم اکنون روند تولیدی آن آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10272

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.