تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
7
مدیر پروژه‌ حفاری 6+8 حلقه چاه اکتشافی در ملی حفاری:

در نتیجه همکاری با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران پیشرفت جمعی پروژه ها به نقطه پایانی نزدیک شد

  • کد خبر : 5955
  • 16 آذر 1400 - 13:54
در نتیجه همکاری با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران پیشرفت جمعی پروژه ها  به نقطه پایانی نزدیک شد
امید جنوب - مدیر پروژه‌ حفاری 6+8 حلقه چاه اکتشافی در شرکت ملی حفاری ایران گفت: در نتیجه همکاری و همیاری موثر و مستمر با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران پیشرفت جمعی اجرای این پروژه ها به نقطه پایانی نزدیک شده است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس عباسی روز سه شنبه (۱۶ آذرماه ۱۴۰۰) در این باره افزود: در اجرای پروژه ۶ حلقه حفاری چاه اکتشافی دستگاه های حفاری سنگین (توان ۲۰۰۰ هزار اسب بخار) ۳۱، ۷۴ و ۸۹ فتح به کارگیری و تعداد ۴ حلقه چاه در استان خوزستان حفر گردید.

وی اظهار کرد: همچنین در راستای انجام پروژه ۸ حلقه، چاه با کاربست دکل های سنگین ۳۲، ۳۳ و ۴۰ فتح، حفاری ۵ حلقه چاه را به اتمام رسید و دکل ۶۰ فتح در حال انجام حفاری ششمین حلقه چاه می باشد.

عباسی با بیان اینکه چاه های پیش گفته در این پروژه در استان های خوزستان، فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد حفر گردیده است، گفت: با توجه به لزوم کاربست دستگاه حفاری فوق‌ سنگین (سوپر ریگ) ۶۰ فتح در حفاری چاه جدید اکتشافی در استان خوزستان ، این دکل که ۳۰۰۰ هزار اسب بخار توان عملیاتی دارد به محض ترخیص از منطقه هندیجان به موقعیت جدید انتقال خواهد یافت.

شرکت ملی حفاری ایران در همکاری با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران همچنین در زمان حاضر ۵ دستگاه حفاری سنگین خشکی در قالب اجرای پروژه اکتشافی در نقاط مختلف کشور در چرخه عملیات دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.