تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5
مدیرکل ورزش استان:

در برخی از هیات‌های ورزشی خوزستان شاهد کم‌کاری هستیم

  • کد خبر : 3353
  • 30 شهریور 1400 - 10:21
در برخی از هیات‌های ورزشی خوزستان شاهد کم‌کاری هستیم
امید جنوب - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که متاسفانه در برخی از هیات‌های ورزشی شاهد کم‌کاری هستیم، گفت: رییس هیات وقت نمی‌گذارد یا آن کار تخصصی که باید انجام شود، صورت نمی‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان که امروز (سه‌شنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: متاسفانه در برخی از هیات‌های ورزشی خوزستان شاهد کم‌کاری هستیم و رییس هیات وقت نمی‌گذارد یا آن کار تخصصی که باید انجام شود، صورت نمی‌گیرد. همچنین مقابل برخی تغییرات در هیات‌ها مقاومت‌هایی وجود دارد که طبیعی است اما دلیلی نیست که ما مسیر خود را نشناسیم.

وی عنوان کرد:‌ روسای هیات‌های ورزشی با نظر خانواده آن هیات ورزشی انتخاب می‌شوند و بعد نیز ما در کنار آن رییس هیات خواهیم بود تا وظایف خود را انجام دهد. به رییس جدید هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان تبریک می‌گویم. خدری یکی از نیروهای فعال و زحمت‌کش ورزش استان است که البته باید بداند که کار او تازه در هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان شروع شده و انتظارم از او این است که حلقه مفقوده هیات انجمن‌های ورزشی که وفاق، برادری و برابری است را پیدا کند و از همه دوستان برای کار در کنار هم دعوت و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود تا هیات وزینی راه‌اندازی شود و در چهار سال آینده نیز شاهد فعالیت همه شهرستان‌ها باشیم، نه این که هیاتی که نزدیک به ۲۹ رشته دارد، اکنون هفت شهرستان فعال داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: رییس جدید هیات باید از ظرفیت پیشکسوتان، نخبگان و ورزشکاران هیات انجمن‌های ورزشی استفاده و کمک کند تا ورزشکاران انگیزه داشته باشند. از آن‌جا که ایجاد فضای شاد و فرصت ورزش برای همه در سیاست دولت و برنامه‌های وزیر ورزش است، باید روسای هیات‌های ورزشی از جمله آقای خدری نیز به صورتی برنامه‌ریزی کنند تا بتوانند شهرستان‌های مختلف را به عنوان میزبان مسابقات قرار دهند و بتوانند از قهرمانان حمایت کنند.

وی خطاب به اعضای مجمع نیز تاکید کرد: اعضایی که امروز به آقای خدری رای دادند در قبال رای خود مسئول هستند و باید بر کار رییس جدید هیات انجمن‌های ورزشی نظارت کنند.

حیدری خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که امروزه به هیات‌های ورزشی آسیب وارد کرده، موضوعات مالی است و رییس جدید هیات انجمن‌های ورزشی خوزرستان هم باید بداند شفافیت مالی برای ما خیلی اهمیت دارد و انتظار داریم مبلغ ناچیزی که به هیات کمک می‌کنیم در مسیر کارهای هیات، ایجاد فرصت برای قهرمانان و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی استفاده شود. ضمن این‌که از نظر سخت‌افزاری نیز در حد توان آماده کمک هستیم.

وی در پایان نیز گفت: انتظار من به عنوان متولی ورزش از رییس جدید هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان این است که کار خود را سریعا شروع کند و نظم را اصل برنامه‌های خود بگذارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.