تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
6

در آیینی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)؛ بندرامام خمینی(ره) میزبان پیکر دو شهید گمنام می شود

  • کد خبر : 7230
  • 13 دی 1400 - 18:25
در آیینی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)؛ بندرامام خمینی(ره) میزبان پیکر دو شهید گمنام می شود
امید جنوب - در ایام پرحزن و اندوه شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و به دنبال کشف پیکر مطهر تعدادی از شهدای دفاع مقدس در مناطق جنگی و به منظور تبرک جستن از وجود مقدس شهدا در فضای کار و خدمت، مجتمع بندری امام خمینی(ره) میزبان پیکر دو شهید گمنام تازه تفحص شده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس که به تازگی در مناطق جنگی تفحص و کشف شده‌اند، در آیینی همزمان با سالگرد شهادت دخت مکرم پیامبر عظیم الشأن به دست مردم شهیدپرور و قدرشناس بندرامام‌ خمینی(ره) تشییع و در مجتمع بندری امام خمینی(ره) به خاک سپرده می‌شوند.
آیین تشییع، وداع، خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام که با قدوم خود شهر بندرامام خمینی(ره) با رایحه ایثار و شهادت عطرآگین می‌کنند در روزهای ۱۷ و ۱۸دی ماه با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین استانی و سازمان بنادر و دریانوردی برگزار خواهد شد.
مزار مطهر این شهدای جاویدنشان به عنوان نماد شرف و افتخار و یادآور مقاومت و ایثار برای دفاع از کیان میهن اسلامی به الگویی الهام‌بخش برای کارکنان این مجتمع بزرگ بندری مبدل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.