تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
9
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان مطرح کرد؛

خوزستان موزه دفاع مقدس ایران است/ پیگیری ساخت موزه‌های استان

  • کد خبر : 1842
  • 25 مرداد 1400 - 22:46
خوزستان موزه دفاع مقدس ایران است/ پیگیری ساخت موزه‌های استان
امید جنوب - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: خوزستان موزه دفاع مقدس ایران است و مطالبه از مسئولان برای ساخت موزه دفاع مقدس در دیگر شهرهای استان باید بیشتر دنبال شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سردار عبدالرضا حاجتی بعد از ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطالبات خوزستان در حوزه دفاع مقدس به خصوص احداث موزه دفاع مقدس در این استان به عنوان پایتخت دفاع مقدس باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی افزود: خوزستان موزه دفاع مقدس ایران است و باید مطالبه از مسئولان برای ساخت موزه دفاع مقدس اهواز، خرمشهر، دزفول، سوسنگرد و آبادان بیشتر از گذشته دنبال شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: رسانه‌ها ظرفیت مناسبی برای معرفی آثار و دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس هستند که این نشست هم‌اندیشی به این منظور برگزار شده و بی‌شک تأثیرگذار است.

حاجتی بیان کرد: نسل جوان باید بیش از گذشته با ارزش‌های دفاع مقدس استان شود و امید است که در این مجموعه بتوانیم با تعامل و استفاده از ظرفیت رسانه‌های استان و تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس در این حوزه فعالیت‌های مؤثری را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری نشست‌های مستمر با اصحاب رسانه و استفاده از پیشنهادهای ارزشمند آنها برای رشد و تقویت این مجموعه اندیشیده شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1842

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.