تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
3
شهردار اهواز در حاشیه همایش روز خبرنگار:

خبرنگاران خوزستانی افتخار فرهنگ و هنر این سرزمین هستند

  • کد خبر : 13310
  • 25 مرداد 1401 - 23:07
خبرنگاران خوزستانی افتخار فرهنگ و هنر این سرزمین هستند
امید جنوب-رضا امینی گفت: ارتباط بیشتر زمینه اطلاع رسانی را به مردم فراهم می سازد، اما همین میزان هم خوب است تا خبرنگاران بتوانند حرف هایشان را به مسئولین انتقال دهند و آنها هم متقابلا مواردی را عنوان کنند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، رضا امینی در همایش روز خبرنگار که امروز سه شنبه ۲۵ مرداد برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم که به همت اداره کل ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات برگزار شد و ما نیز عرض خدا قوت داریم و این روز را گرامی می داریم.

وی افزود: ۱۷ مرداد سالروز خبرنگار مظلوم شهید صارمی است که مبدا تاریخی شد برای گرامی داشت زحمات خبرنگارانی که در شبانه روز و سرما و گرما شرایط سخت اقلیمی برای تهیه خبر تلاش می کنند تا اخباری شفاف و با صداقت کامل تهیه کنند و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشند.

شهردار اهواز عنوان کرد: معتقدم برگزاری این قبیل مراسمات جهت دیدار با خبرنگاران کم است و باید ارتباط بیشتری بین مسئولین و خبرنگاران ایجاد شود.

امینی گفت: ارتباط بیشتر زمینه اطلاع رسانی را به مردم فراهم می سازد، اما همین میزان هم خوب است تا خبرنگاران بتوانند حرف هایشان را به مسئولین انتقال دهند و آنها هم متقابلا مواردی را عنوان کنند.

وی تصریح کرد: این مراسم ها فضای تعاملی بین خبرنگاران و مسؤلین ایجاد می کند، به سهم خود عرض خداقوت دارم خدمت همه خبرنگاران خوزستانی که باعث افتخار، فرهنگ و هنر این سرزمین هستند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13310

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.