تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

حمایت صنایع پتروشیمی از آموزش و پرورش

  • کد خبر : 9823
  • 17 فروردین 1401 - 10:47
حمایت صنایع پتروشیمی از آموزش و پرورش
امید جنوب - سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: با توجه به افزایش محسوس جامعه‌ی دانش آموزی حمایت بیشتر صنایع عظیم پتروشیمی از آموزش و پرورش ضروری است

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ،فریدون بندری گفت: یکی از مهمترین اهداف، توجه به نسلِ پرورش یافته آمیخته با مفاهیم ملی و مذهبی بوده که سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت ابلاغی مقام معظم رهبری بعنوان سرلوحه سایر دست اندرکاران در بخش آموزش و پرورش بشمار میرود.

او می گوید: انتظار و تأکید بنده به اعضاء شورای آموزش و پرورش شهرستان آگاهی یافتن کامل نسبت به این سند و اهتمام ویژه جهت اقدام عملی و جاری ساختن آن می‌باشد.

به گفته سرپرست فرمانداری ماهشهر بازگشایی حضوری مدارس پس از تعطیلات نوروزی هرچند تا حدودی موجب بروز برخی مشکلات کوتاه و گذرا برای اولیای و دانش آموزان شد، اما امری اجتناب‌ناپذیر و البته به جا و مفید فایده بوده، زیرا ما اکنون تنها یکماه تا پایان سال تحصیلی جاری زمان نداریم و این اقدام ضمن رفع اشکالات درسی دانش آموزان با حضور در مدارس، موجب آماده سازی شرایط برای سال تحصیلی آینده می‌شود که بتوانیم بصورت حضوری برگزار نمائیم.

این مقام مسئول گفت:  ما در شورای راهبردی صنایع پتروشیمی سطح شهرستان، اعتباری را جهت مسائل آموزش و پرورش اختصاص می‌دهیم، اما نکته حائز اهمیت اینجاست که در ۵ سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی دانش آموزان را در ماهشهر داشته ایم؛ که عمده این افزایش ناشی از سکونت پرسنل صنایع عظیم پتروشیمی است.

از سازمان نوسازی مدارس استان انتظار می‌رود بدون ملاحظه و در نظر گرفتن ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان، نسبت به اجرای تعهدات خود گام‌های مؤثرتری بردارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.