تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
2

حل مشکلات قراردادی ۳۸۰ نیروی ارکان ثالث نفت و گاز گچساران

  • کد خبر : 864
  • 11 مرداد 1400 - 14:02
حل مشکلات قراردادی ۳۸۰ نیروی ارکان ثالث نفت و گاز گچساران
امید جنوب - مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تعیین تکلیف و حل مشکلات قراردادی ۳۸۰ نفر از کارکنان ارکان ثالث این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، مهندس هوشنگ صیدالی گفت: این نیروها در سال‌های گذشته بدون اخذ مجوزهای لازم در این شرکت مشغول به کار شده‌بودند و به همین دلیل مشکلاتی برای آنها ایجاد شد که برای برای رفع مشکل آنها پیگیری‌های زیادی انجام شد و در نهایت وزیر نفت با حل مشکل آنها موافقت نمود.

وی افزود: پس از موافقت وزیر نفت، این موضوع برای طی مراحل قانونی در کمیته ساماندهی و هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز و هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مطرح و مجوزهای لازم اخذ و مورخ ۱۴۰۰/۵/۹ به شرکت بهر‌ه‌بردرای نفت و گاز گچساران ابلاغ شد.

 مهندس صیدالی ادامه داد: با ابلاغ این مجوز، کارکنان فوق‌الذکر از طریق اداره قراردادهای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در پیمان‌های جاری یا جدید به کار خود در این شرکت ادامه خواهند داد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پایان از مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و همه همکارانی که در این امر مهم تلاش نمودند قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=864

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.