تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5

جلسه کمیته داوران تکواندو خوزستان با کمیته داوران فدراسیون برگزار شد

  • کد خبر : 13827
  • 06 شهریور 1401 - 21:33
جلسه کمیته داوران تکواندو خوزستان با کمیته داوران فدراسیون برگزار شد
امید جنوب - با حضور رییس کميته داوران هیات تکواندو استان خوزستان در محل کمیته داوران فدراسیون تکواندو جلسه هماهنگی پیرامون درخواست ها و پیگیری مشکلات برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان خوزستان و به نقل از اسماعیل اسفندیاری رییس کمیته داوران این هیات اولین جلسه هماهنگی مبنی بر پیگیری مشکلات و طرح درخواست های داوران استان با مسئولین داوران فدراسیون با تأکید بر مطالبات بر حق داوران خوزستان بر ضرورت توانمند سازی ، ظهور و بروز استعدادهای قشر داوری تکواندو استان تأکید شد.


بر پایه همین گزارش اسفندیاری اذعان داشت ؛ در این جلسه که آقایان مهدی بهادری دبیر کمیته داوران فدارسیون و همچنین استاد بزرگ داوود فلاح به عنوان نماینده ویژه فدراسیون برگزار گردید؛ رعایت سهمیه بندی حضور داوران خوزستان ، افزایش تعداد داوران استان در لیگ های پایه ، میانی و برتر و همچنین مسابقات قهرمانی کشور مطرح و درخصوص پرداخت هزینه ایاب ذهاب بصورت پروازی بحث و تبادل نظر شد.


رئیس کمیته داوران استان گفت ؛ در این جلسه ضرورت توجه و حضور داوران درجه یک و دو و همچنین داوران درجه سه مستعد و فنی در لیگ با ذکر موارد مصداقی مطرح و با اشاره به اینکه برای حل مشکلات نیاز به نگاه ویژه فدراسیون و کمیته داوران کشور به خوزستان و دیگر استانهای مشابه و محروم می باشد.


اسفندیاری در ادامه گفت ؛ دبیر کمیته داوران فدارسیون ضمن قول همکاری بیش از پیش برای دعوت کمی از داوران هیات تکواندو استان خوزستان ، قول مساعد داد که در صورت مهیا شدن شرایط مالی در خصوص هزینه ایاب و ذهاب کلیه داوران در تمامی رده های مسابقه اقدام مقتضی کارسازی شود.


شایان ذکر است پیش از این و با مذاکرات متعدد و صورت گرفته توسط کمیته داوران خوزستان هزینه پرداختی برای داوران حاضر در لیگ برتر و نقش جهان بصورت پروازی مورد موافقت قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.