تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4
وعده وزیر نفت به مردم مسجدسلیمان؛

جابه‌جایی ساکنان مناطق نفتی مسجدسلیمان تا دو سال آینده به پایان می‎رسد

  • کد خبر : 12133
  • 10 تیر 1401 - 13:53
جابه‌جایی ساکنان مناطق نفتی مسجدسلیمان تا دو سال آینده به پایان می‎رسد
امید جنوب - وزیر کشور گفت: مشکل جابجایی برخی ساکنان مناطق آلوده به نفت و گاز مسجدسلیمان، حل شده و وزیر نفت وعده داده که برای حدود یک هزار واحد باقی مانده نیز سالی ۵۰۰ واحد را انجام دهد.

به گزارش امید جنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، نشست شورای اداری مسجدسلیمان امروز پنج‌شنبه ۹ تیرماه با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

وی در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران پیرامون تصمیمات اتخاذ شده در سفر یک روزه خود به خوزستان اظهار کرد: بامداد امروز از مناطق زلزله‌زده اندیکا و ۹۸۰ واحد مسکونی که پس از زلزله باید در این مناطق ساخته می‌شد، بازدید به عمل آمد.

وزیر کشور با اشاره به میزان پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده اندیکا عنوان کرد: ساخت و سازها در مناطق مورد بازدید در مراحل پایانی کار قرار دارد و مشکل جدی وجود ندارد؛ موارد جدیدی درخصوص ساخت یک هزار واحد مسکونی و محل نگهداری دام درخواست شد که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وحیدی در خصوص درخواست آبرسانی به مناطق زلزله‌زده بیان کرد: در بحث آثار و پیامدهای زلزله فعالیت‌های خوبی آغاز شده است که باید دنبال شود.

وی پیرامون فرودگاه مسجدسلیمان و جابه‌جایی مردم از مناطق نفتی به فضای دیگر تصریح کرد: فرودگاه مسجدسلیمان باید تکمیل شود تا به سرعت شاهد راه‌اندازی آن باشیم؛ مشکل جابجایی برخی ساکنان مناطق آلوده به نفت و گاز مسجدسلیمان نیز، حل شده و وزیر نفت وعده داده که برای حدود یک هزار واحد باقی مانده نیز سالی ۵۰۰ واحد را انجام دهد.

وزیر کشور درخصوص مسائل مربوط به شهرداری‌ها گفت: در این نشست پیرامون مباحث مربوط به معوقات شهرداری بحث شد و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات شهرداری‌ها اتخاذ می‌شود.

همچنین در این نشست پیرامون وضعیت ‌راه‌ها، کشاورزی، انتقال آب به زمین‌ها و … بحث و تبادل نظر شد.

آقارضا فتوحی، معاون هماهنگی امور اقتصادی، ولی الله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی و محمد خانچی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان نیز در این جلسه حاضر بودند.

گفتنی است، فرمانداران و شهرداران ۴ شهرستان هفتکل، لالی، اندیکا و مسجدسلیمان در این جلسه حضور داشتند و مشکلات مربوط به حوزه فعالیت خود را بیان کردند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.