تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
3
تلاش گروه های تخصصی ترابری سنگین شرکت ملی حفاری ایران محقق شد:

جابجایی ۳۶ دستگاه حفاری خشکی در موقعیت های عملیاتی نقاط مختلف کشور

  • کد خبر : 13237
  • 23 مرداد 1401 - 9:46
جابجایی ۳۶ دستگاه حفاری خشکی در موقعیت های عملیاتی نقاط مختلف کشور
امید جنوب - با تلاش گروه های تخصصی ترابری سنگین شرکت ملی حفاری ایران از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به جابجایی 36 دستگاه حفاری خشکی در موقعیت های عملیاتی نقاط مختلف کشور اقدام شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، جلال جهانشاهی رئیس اداره کل ترابری شرکت روز شنبه ( ۲۲ مردادماه  ۱۴۰۱) در این باره گفت: جابجایی دکل های حفاری که به روال معمول با بکارگیری افزون بر  ۱۲۰ دستگاه خورودهای کشنده سنگین و فوق سنگین صورت می پذیرد، کاری به طور کامل تخصصی است که به لحاظ اهمیت آن با دقت بالا انجام و شامل نقل و انتقال در سطح جاده های مواصلاتی و راه های دسترسی به چاه ها تا برپایی دکل و نصب متعلقات آن می گردد.

وی با اشاره به هماهنگی و همکاری پلیس راهوار در این ارتباط به منظور پیشگیری از ایجاد ترافیک در راه ها و جلوگیری از حوادث احتمالی، افزود: دقت عمل و شتاب بخشی در مراحل جابجایی دستگاه در زمان پیش بینی شده، تاثیر بسزایی در شروع و پایان عملیات حفاری دارد و در تولیدی شدن تا تعمیر به هنگام چاه بسیار مهم و اساسی است.

جهانشاهی اظهار کرد: به موازات کار جابجایی دستگاه های حفاری، ارسال سوخت، قطعات و تجهیزات و سایر اقلام مربوط به ایجاد اردوگاه ها و مجهز نمودن کانکس های عملیاتی و محل اسکان کارکنان صورت می گیرد که در این زمینه در مدت پیش گفته ۹۴۴ محموله در مناطق مختلف انتقال یافته است.

رئیس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران ، تعمیر ۲۲۷  دستگاه خودرو سبک، ۹۶  خودرو نیمه سنگین و ۱۰۹  دستگاه خودروهای سنگین و  75  دستگاه خودروهای هیدرولیکی نظیر انواع جرثقیل و لیفتراک ملکی شرکت را از دیگر اقدامات این مجموعه از ابتدای سال تاکنون برشمرد.

وی جابجایی بالغ بر ۲۷۴ هزار و ۹۰۰ نفر کارکنان به مناطق و موقعیت های عملیاتی و همچنین  در سطح شهرها به واحدهای ستادی و  کارگاه ها را از جمله فعالیت های این اداره کل عنوان کرد و گفت:  مجموعه ترابری شرکت در بخش های سبک و  سنگین زیر مجموعه مدیریت خدمات شرکت است که هماهنگ با بخش های عملیاتی و پشتیبانی انجام وظیفه می کند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13237

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.