تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

تیم پزشکی درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان با استقرار در مسجد امام سجاد(ع) کوی علوی اهواز به دهها تن از مردم این اهالی خدمات درمانی ارائه داد

  • کد خبر : 6973
  • 08 دی 1400 - 10:26
تیم پزشکی درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان با استقرار در مسجد امام سجاد(ع) کوی علوی اهواز به دهها تن از مردم این اهالی خدمات درمانی ارائه داد
امید جنوب - خدمت به مردم از موهبت های الهی است و رضایتمندی مردم افتخاراست

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان :
جوادشجیراتی جانشین بسبج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت : یک تیم درمان اعم از پزشک و پرستار و کارشناس عصر دوشنبه با حضور در مسجد امام سجاد (ع)  به حدود ۶۰ تن از اهالی کوی علوی خدمات درمانی ارائه دادند .
وی خدمات ارائه شده را شامل غربالگری، تست قندخون ، فشارخون و همچنین معاینه وویزیت توسط پزشک بیان کرد و افزود سالهااست که تیم درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با همکاری بسیج جامعه پزشکی با عزیمت به  مناطق محروم و کم برخوردار  شهرهای سراسر استان به مردم خدمات درمانی  ارائه می دهند .
جواد شجیراتی جانشین بسیج  که خود از پرسنل و کادر درمان مدیریت درمان  می باشد بابیان اینکه بسیج  باتمام توان برای خدمت به مردم پای کاراست افزود خدمت به مردم  از موهبت های الهی است و  رضایتمندی مردم افتخار بزرگی است  که خدا رابابت توفیق خدمت به مردم شاکریم .
جواد شجیرات خاطرنشان کرد : بسیح جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان علاوه بر حضور در مناطق محروم وکم برخوردار با شروع  بیماری کرونا  نسبت به  واکسیناسیون مردم با مشارک در طرح شهید سلیمانی همت گمارده و در امر واکسیناسیون مردم حضوری فعال داشته و تا کنون نیز این همکاری ادامه دارد .

جواد شجیراتی درپایان از دکتر ولی منش  ، دکتر خلف زاده ،  خانم ساکی ،میلادتنگستانی ، حسن ماضی پور ،عبدالکاظم نیسی  و محمدرضا یوسفی که در ماموریت های بسیج همراهی وهمکاری می نمایند تقدیر وتشکر کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6973

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.