تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
3
نایب رئیس شورای شهر مطرح کرد:

تکمیل پارک بانوان مهمترین خواسته شهروندان اهوازی

  • کد خبر : 7392
  • 16 دی 1400 - 10:04
تکمیل پارک بانوان مهمترین خواسته شهروندان اهوازی
امید جنوب _ نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: تکمیل پروژه پارک بانوان این شهر یکی از مهم‌ترین مطالبات و پروژه‌های این شهر است.

به گزارش خبرنگار امید جنوب ، حجت‌اله زارع‌زاده در پنجمین جلسه شورای عالی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اهواز، اظهار کرد: احداث پارک شهربازی در شهر اهواز جز ضرورت‌هایی است که مورد مطالبه شهروندان می‌باشد، شهربازی و پارک شهربازی اقتضائاتی دارد و احداث این فضا در مجاورت یک مکان فرهنگی و مقدس منطقی نیست.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تنها شهربازی اهواز بیش از ۳۰ سال عمر دارد و فاقد استانداردهای لازم است، یکی از نیازهای جدی شهر اهواز و مطالبات جدی مردم داشتن یک پارک شهربازی در شأن این کلانشهر است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز افزود: بیش از ۳۰ مورد از زمین‌های چمن مصنوعی شهر اهواز تقریباً نابود شده است و با توجه به اینکه اعتبار احداث یک زمین چمن مصنوعی با تمام امکانات نزدیک به یک میلیارد تومان برآورد شده، از ضرورت‌های امروز احیای این زمین‌ها و جانمایی زمین‌های جدید در محلات دیگر است.

وی ادامه داد: پروژه مهم دیگری البته تنها به صورت اسمی با نام پارک بانوان داریم، وقتی این پروژه به کاربری نمی‌رسد و هیچ گاه به عنوان پارک بانوان استفاده نمی‌شود در واقع باید بگویم چنین پروژه‌ای وجود ندارد، این محل یک سرمایه و ظرفیت مهم شهر اهواز است که نیاز به سرمایه‌گذاری جدی و تکمیل پروژه‌های این مجموعه مانند استخر آن دارد.

زارع‌زاده تاکید کرد: پارک بانوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهر به شمار می‌رود زیرا اگر از بانوان شهر اهواز نظرخواهی کنیم، اولویت و مطالبه نخست آنها پارک بانوان خواهد بود.

وی تصریح کرد: فضای دیگری در کنار پارک شهروند به عنوان پارک بانوان استفاده می‌شود که به هیچ وجه پاسخگو توقعات و در شأن شهروندان نیست و این مکان را نمی‌توان به عنوان پارک بانوان تعریف کرد زیرا یک مکان با کاربری حداقلی در گوشه‌ای از شهر اهواز است که برای بسیاری از مناطق، دوردست بوده و امکان استفاده ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز تاکید کرد: پارک بانوان به عنوان یک مجموعه ارزشمند قابل استفاده برای تفریح، آسایش و امور ورزشی بانوان احداث خواهد شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7392

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.