تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
9
مديركل استاندارد خوزستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه جشنواره ملی نیشکر خبر داد:

تولیدات نیشکر در صدر استانداردهای ملی

  • کد خبر : 5485
  • 01 آذر 1400 - 11:34
تولیدات نیشکر در صدر استانداردهای ملی
امید جنوب - مديركل استاندارد و تحقيقات صنعتی خوزستان با اشاره به رعایت استانداردها در صنعت توسعه نیشکر، محصولات این شرکت را تولیداتی مطابق با استانداردها ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، رضا قیصی‌پور پنج‌شنبه ۲۷ آبان در حاشیه بازدید از نمایشگاه جشنواره ملی نیشکر، اظهار داشت: محصولات تولیدی شرکت توسعه نیشکر از جمله شکر، الکل طبی و خمیرمایه با بالاترین استانداردهای معتبر تولید می‌شود.

وی به آزمایش‌های ادواری استاندارد محصولات نیشکری اشاره کرد و تاکید کرد که بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، تولیدات دو کشت و صنعت فارابی و امیرکبیر در صدر استانداردهای ملی قرار دارد و کشت و صنعت دهخدا و شرکت خمیرمایه و الکل رازی نیز در این زمینه فعالیتی مطلوب دارند و حائز رتبه برتر شده‌اند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان در بخش دیگری از سخنانش به اهدای نشان “حلال” به واحدهای نیشکری اشاره کرد و بیان داشت: کشت و صنعت امیرکبیر اولین دریافت کننده گواهینامه حلال در صنعت قند و شکر ایران است و اخیرا نیز این نشان به نیشکر فارابی تعلق گرفته است.

نشان حلال در کنار نشان استاندارد به عنوان یک گواهینامه جهانی در کشورهای اسلامی صادر می‌شود و دریافت این نشان کمک زیادی به صادرات و فروش محصولات غذایی دارد.

در این سال‌ها شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در رعایت استانداردها و کسب نشان استاندارد در تولید شکر و سایر محصولات جانبی پیشتاز است و حائز رتبه‌های متعددی شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5485

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.