تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
6

توقف یک هفته‌ای صدور حکم طلاق در خوزستان در هفته ازدواج

  • کد خبر : 12193
  • 11 تیر 1401 - 20:25
توقف یک هفته‌ای صدور حکم طلاق در خوزستان در هفته ازدواج
امید جنوب - معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با تشریح برنامه‌های هفته ازدواج در استان گفت: صدور حکم طلاق در این استان با هماهنگی به عمل آمده با دادگستری، به مدت یک هفته متوقف خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایرنا ، پرویز امیری بیان کرد: رویکرد ما در خصوص هفته ازدواج، فرهنگ‌سازی و موج‌آفرینی در راستای فرهنگ صحیح ازدواج آسان و آگاهانه و تغییر در باورها و ارزش‌های اجتماعی است که می‌تواند نقش موثری در ازدواج پایدار داشته باشد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه تخصصی ازدواج در مرکز خوزستان، برگزاری جشنواره پیوند آسمانی(جشن وصال) برای تجلیل از فعالان و خادمان حوزه ازدواج، برگزاری کمپین آموزش و مشاوره رایگان، برگزاری چهارمین پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران، تشکیل کمیته تخصصی ذیل ستاد ساماندهی، و تشکیل دبیرخانه هفته ازدواج از جمله برنامه‌های هفته ازدواج در استان است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به نقش تاثیرگذار سازمان‌های مردم‌ نهاد در جامعه، بنا شد که برنامه‌های هفته ازدواج با مشارکت سمن‌ها در استان اجرایی شوند.

امیری بیان کرد: سخنرانی ائمه جمعه و جماعات در خطبه های نماز جمعه پیرامون اهمیت ازدواج و بازدید از مراکز مشاوره ازدواج و خانواده از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته در خوزستان است.

هفته ازدواج از ۱۰ تا ۱۶ تیر امسال در حال برگزاری است.شعار امسال هفته ازدواج “ازدواج آسان و آسمانی” است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12193

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.