تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

توضیح رئیس شورا در خصوص دلایل انتخاب شهردار مسجدسلیمان

  • کد خبر : 5100
  • 18 آبان 1400 - 12:42
توضیح رئیس شورا در خصوص دلایل انتخاب شهردار مسجدسلیمان
امید جنوب - رئیس شورای اسلامی شهر مسجد سلیمان گفت: شهردار منتخب توسط شورای شهر بر اساس نیازمندی‌های شهر انتخاب و به استانداری معرفی شده است.

عزیزقلی زمان پور در گفت‌وگو با خبرنگار امید جنوب ، اظهار کرد: با توجه به رد صلاحیت شهردار منتخب قبلی مسجدسلیمان و از دست دادن یک بازه زمانی دو ماهه برای انتخاب شهردار جدید تنها رزومه کاری مد نظر نبوده بلکه اطمینان از تأیید صلاحیت توسط مرجع ذی‌صلاح نیز مورد توجه اعضای شورای شهر بود.

وی با بیان اینکه یکی از ایرادات گرفته شده این است که گزینه بومی انتخاب نشد، گزینه کاملاً بومی و کاملاً غیر بومی مزایا و معایب خود را دارند، افزود: با توجه شهردار منتخب هم تبار مردم مسجد سلیمان بوده، فرد غریبه‌ای نیست، در واقع نه می‌توان وی را بومی نامید و نه می‌توان از وی به عنوان گزینه غیر بومی نام برد.

رئیس شورای اسلامی شهر مسجد سلیمان تاکید کرد: اینکه گفته می‌شود شهردار منتخب رزومه موفقی نداشته مورد تأیید ما نیست، مشکل شهرداری مسجد سلیمان ارائه خدمات اولیه است و عملکرد شهردار جدید در زمینه خدمات شهری رصد و بسیار رضایت بخش است.

وی اضافه کرد: تخصص شهردار منتخب در فضای سبز اثبات شده، در خصوص پسماند هم برای اولین بار در استان سلول‌های پسماند را در شهر ایذه احداث کرده است و از آنجایی که معضل بزرگ ما زیباسازی، منظر سازی، دفع پسماند و فضای سبز است بر اساس نیاز شهر، شهردار انتخاب شد.

زمان پور توضیح داد: وقتی شخصی با سابقه شهرداری نه تنها در مسجد سلیمان بلکه در شهرهای دیگر هم رد شده است، مشکل را در جای دیگر باید دید نه شاخص‌های انتخاب شهردار، واقعیت امر این است که توانمندی شهردار منتخب را در عمل دیدیم و علیرغم اینکه رزومه شهرداری را نداشت اما یک مدیر عملیاتی و متناسب با نیاز مسجد سلیمان بود.

رئیس شورای اسلامی شهر مسجد سلیمان یادآور شد: شوراهای شهر آن چیزی را می‌بینند و می‌خواهند که به صلاح مردم و شهر باشد نه آن چیزی که افراد خاص خواهان آن هستند.

وی توضیح داد: اینکه بیان می‌شود شهردار منتخب گزینه شهرداری شهرهای دیگر بوده و رد شده است تأثیری در انتخاب شورا نداشت چون گزینه‌های شهرهای دیگر نیز در شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان رد شده‌اند.

زمان پور در پایان یادآور شد: اعضای شورای شهر در ابتدا با توجه به معیارها و شاخص‌های زیاد انتخاب شهردار، شاید در ابتدا اختلاف نظر داشتند و این یک امر طبیعی است اما با این حال با توجه به همگن بودن شورا به سه گزینه مشابه هم رسیده و شهردار منتخب با ۷ را موافق انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5100

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.