تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
9
در نشست مدیران عامل شرکت های نفت خزر و ملی حفاری مورد تاکید قرار گرفت

توسعه همکاری ها و استفاده از ظرفیت های عملیاتی و خدمات فنی و مهندسی شرکت ملی حفاری ایران در گستره فعالیت نفت خزر

  • کد خبر : 7544
  • 20 دی 1400 - 9:52
توسعه همکاری ها و استفاده از ظرفیت های عملیاتی و خدمات فنی و مهندسی شرکت ملی حفاری ایران در گستره فعالیت نفت خزر
امید جنوب - در نشست مدیران عامل شرکت نفت خزر و شرکت ملی حفاری ایران بر توسعه همکاری ها و استفاده از ظرفیت های عملیاتی و خدمات فنی و مهندسی دو شرکت در بخش های خشکی و فراساحل تاکید شد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این نشست روز یکشنبه (۱۹ دی ماه ۱۴۰۰) با حضور معاونان، مدیران و روسای عملیاتی این شرکت ها در ساختمان مرکزی ملی حفاری در اهواز برگزار گردید.

در این نشست مهندس مراد کمالی درباره حوزه فعالیت شرکت نفت خزر در شمال کشور و برنامه های تبیین شده از سوی شرکت ملی نفت ایران در زمینه توسعه فعالیت ها به ویژه در حوزه آب های عمیق و مسائل زیست محیطی توضیح داد.

وی گفت: در برنامه توسعه ای راهبردی پیش روی این شرکت توسعه میادین هیدروکربوری و حفاری چاه های اکتشافی و توسعه ای مدنظر قرار دارد که با توجه به توانمندهای شرکت ملی حفاری ایران در این ارتباط، از همکاری و هم افزایی با این شرکت استقبال می شود.

در ادامه نشست دکتر حمید رضا گلپایگانی به سوابق همکاری در سال های اخیر اشاره و اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران با برخورداری از متخصصان مجرب و بهره مندی از تجهیزات تخصصی در بخش های حفاری و همچنین خدمات یکپارچه فنی و مهندسی، برای همکاری با شرکت نفت خزر آمادگی کامل دارد.

وی افزود: این شرکت می تواند علاوه بر اختصاص تجهیزات حفاری و استفاده از دانش فنی متخصصان در زمینه حفاری، خدمات جانبی به چاه های در حال بهره برداری و توسعه ای همکاری موثر نموده و با توجه به تنوع و یکپارچگی خدمات در اجرای پروژه های تبیین شده شتاب بخشی نماید.

در این نشست مقرر شد تا نسبت به تنظیم توافقنامه همکاری های مشترک میان شرکت نفت خزر و شرکت ملی حفاری ایران اقدام و در اولین فرصت توسط مدیران ارشد دو شرکت امضاء و مبادله گردد و با توجه به پیش زمینه های همکاری ، استفاده از پتانسیل های دو مجموعه در راستای تحقق اهداف بکارگیری شود.

همچنین‌ تصمیم گرفته شد کارگروه های تخصصی با حضور متخصصان دو شرکت تشکیل شده و جنبه های مختلف همکاری فنی و تخصصی برای پیشبرد اهداف شرکت نفت خزر مورد بررسی قرار گیرد و در این راستا مباحث بازرسی و تعمیر تجهیزات در ابزار در گردش حفاری ، تعمیر و نگهدلشت تجهیزات حفاری سکوی امیرکبیر و نیز بانک اطلاعات بروز شده عملیات حفاری و خدمات جانبی حفاری در دریا و خشکی مورد بازبینی و تحلیل قرار گیرند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.