تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
8

توسعه همکاری های پژوهشی بین شرکت نفت و گاز اروندان و دانشکده نفت اهواز

  • کد خبر : 7610
  • 21 دی 1400 - 16:23
توسعه همکاری های پژوهشی بین شرکت نفت و گاز اروندان و دانشکده نفت اهواز
امید جنوب- در این نشست مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و سرپرست دانشکده نفت اهواز بر توسعه همکاری ها علمی و پژوهشی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، روز شنبه(۱۸ دی ماه ۱۴۰۰) نشست مشترک مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و سرپرست دانشکده نفت اهواز و هیأت امنای این‌دانشگاه برگزار شد.

در این نشست مهندس عذاری اهوازی با تاکید به افزایش مشارکت و همکاری های دو جانبه بیان داشت: با توجه به رویکرد وزارت نفت در توجه جدی به دانشگاه نفت امیدواریم گفتگوها و زمینه های مطرح شده منتهی به توافقات و تفاهم نامه های مشترک شود.

ایشان ابراز امیدواری کردند با پیوند صنعت و دانشگاه، شرایط هم افزایی هر چه بهتر در راستای خودکفایی و رشد علمی کشور فراهم شود.

در ادامه این جلسه دکتر شاهین کرد سرپرست دانشکده‌ نفت اهواز با اشاره به ظرفیت های علمی این مجموعه اظهار کرد: این دانشکده آمادگی دارد با پتانسیل ها و ظرفیت های اساتید برجسته و دانشجویان نخبه و مستعد خود در زمینه های آزمایشگاهی، شیمیایی، برگزاری دوره های تخصصی و پروژه های مختلف پژوهشی، زمینه های جدید همکاری را با شرکت نفت و گاز اروندان باز کند.

در انتهای این نشست آقای نویری سرپرست امور پژوهش و توسعه شرکت نفت و گاز اروندان، در خصوص نیازهای پژوهشی این شرکت و برنامه های پیش رو گزارشی ارائه کرد و گفت: احیا مرکز رشد و پویا شدن این مجموعه میتواند پتانسیل های علمی جوانان نخبه را در گره گشایی از چالش های فعلی صنعت نفت بالفعل نماید.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.