تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
2
مدیر پروژه‌های حفاری شرکت ملی حفاری ایران:

توسعه میادین اهواز، مارون و لالی طبق برنامه دنبال می‌شود

  • کد خبر : 10084
  • 24 فروردین 1401 - 13:16
توسعه میادین اهواز، مارون و لالی طبق برنامه دنبال می‌شود
امید جنوب _ مدیر پروژه‌های حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: پروژه توسعه میدان‌های نفتی اهواز، مارون و لالی در قالب طرح ۲۸ مخزن در مناطق نفتخیز جنوب طبق برنامه دنبال می‌شود.

به گزارش امید جنوب، رضا مهدی پور مدیر پروژه‌های حفاری این شرکت در طرح توسعه ۲۸ مخزن در مناطق نفتخیز جنوب در این باره گفت: در چارچوب قرارداد مشارکت میان شرکت ملی حفاری ایران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، پروژه توسعه میدان‌های نفتی اهواز، مارون و لالی در قالب اجرای بسته‌های طرح ۲۸ مخزن در مناطق نفتخیز جنوب طبق برنامه دنبال می‌شود.

وی افزود: در اجرای پروژه میدان نفتی مارون ۶ و لالی با شرکت پتروگوهر فراساحل کیش دستگاه حفاری ۶۸ فتح پس از تکمیل چاه‌های ۱۹۸ مارون و ۲۵ لالی با هماهنگی واحد متقاضی، عملیات حفاری یک چاه توسعه‌ای در میدان لالی را آغاز کرد و دکل ۶۵ فتح نیز در مراحل آماده‌سازی برای شروع حفاری چاه توسعه‌ای دیگر در میدان مارون است.

به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مهدی پور تصریح کرد: همچنین در میدان نفتی اهواز ۵- ۳-۲ که شرکت ملی حفاری ایران با موسسه دریا ساحل همکاری دارد، دستگاه حفاری ۵۶ فتح در موقعیت چاه توسعه‌ای ۵۲۴ اهواز در حال انجام عملیات حفاری است.

وی اظهار کرد: در پروژه میدان نفتی مارون ۲ و ۵ نیز در همکاری با شرکت نفت و گاز پترو سینا آریا، دستگاه حفاری ۸۱ فتح، تکمیل چاه ۰۴۴ مارون را به اتمام رساند و هم اکنون در حال جابه‌جایی به موقعیت چاه دیگری در این میدان است و دکل ۹۱ فتح در موقعیت چاه توسعه‌ای در مخزن مارون در چرخه عملیات قرار دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10084

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.