تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
18

توسط شهرداری اهواز؛ میز خدمت شهرداری اهواز با هدف رفع مشکلات شهروندان برگزار شد

  • کد خبر : 4699
  • 08 آبان 1400 - 9:50
توسط شهرداری اهواز؛ میز خدمت شهرداری اهواز با هدف رفع مشکلات شهروندان برگزار شد
امید جنوب - میز خدمت شهرداری اهواز با حضور مدیران حوزه خدمات شهری و ۲ عضو از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از پرتال اطلاع رسانی شهرداری اهواز، ظهر روز جمعه هفتم آبان‌ماه، میز خدمت شهرداری اهواز در محل برگزاری نماز جمعه در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز با حضور تعدادی از مسئولین شهرداری در حوزه خدمات شهری و ۲ عضو از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار و مسئولین در این میز خدمت با مردم از نزدیک گفتگو کردند.

به دستور رضا امینی شهردار اهواز هر هفته گروهی از مدیران شهرداری در میز خدمت نماز جمعه پاسخگوی مردم هستند.

در میز خدمت این هفته از حوزه خدمات شهری بابک محمدی معاون خدمات شهری شهرداری، قنبری رئیس سازمان آتش نشانی، خنافره رئیس سازمان آرامستان ها، دغاغله رئیس سازمان خدمات موتوری و ثابت قدم رئیس سازمان پسماند حضور داشتند و ضمن شنیدن مشکلات شهروندان نسبت به پیگیری آن‌ها اقدمات لازم را انجام دادند‌.

همچنین عادل شیشه گری و حمید دغاغله از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز با حضور در میز خدمت این هفته در مصلی اهواز، با مردم از نزدیک گفتگو و مطالبات آن ها را با ارجاع به ادارات و سازمان های مربوطه پاسخ دادند.

در میز خدمت این هفته ضمن حضور نماینده ولی فقیه حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، مدیران دستگاه های مختلف و همچنین مجتبی یوسفی و سید کریم حسینی نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی حضور داشته و پاسخگوی مردم بودند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4699

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.