تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

توزیع ۸۰ هزار کیلوگرم آرد از طریق خانه های هلال در مناطق کم برخوردار خوزستان

  • کد خبر : 4873
  • 11 آبان 1400 - 13:03
توزیع ۸۰ هزار کیلوگرم آرد از طریق خانه های هلال در مناطق کم برخوردار خوزستان
امید جنوب - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان از اجرای سه پروژه حمایتی سفره های مهربانی در مناطق کم برخوردار و توزیع 80 هزار کیلوگرم آرد از طریق خانه های هلال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛ دکتر علی خدادادی با اعلام خبر اجرای سه پروژه حمایتی سفره های مهربانی با تلاش اعضای داوطلب و حمایت خیرین این جمعیت ،گفت: از ابتدای سال تا کنون ۸۰ هزار کیلوگرم آرد تهیه و از طریق خانه های هلال در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در ادامه با اشاره به شهرستان های مجری این پروژه ها عنوان کرد: ۱۰ خانه هلال جمعیت هلال احمر در شهرستان های اهواز، ایذه ، باغملک و مسجدسلیمان اقدام به توزیع ۲ هزار کیسه آرد به ارزش ۹۶۰ میلیون ریال کرده اند که این مبلغ از محل حمایت های مالی خیرین تأمین و هزینه شده است.

او همچنین افزود: علاوه بر این تعداد ۲ هزار کیسه آرد دیگر معادل ۸۰هزار کیلوگرم نیز با حمایت مالی خیرین خریداری و تاکنون حدود۵۰۰کیسه آن دریافت و با همکاری بخشداران و دهیاران مناطق زلزله زده اندیکا در بین ساکنین توزیع شده است و به محض دریافت  باقیمانده کیسه های آرد از کارخانه مربوطه نسبت به توزیع آنها اقدام خواهد شد.

خدادادی ضمن تقدیر از حمایت های خیرین، یکی از رسالت های مهم جمعیت هلال احمر را نقش تسهیل گرانه بویژه در رفع محرومیت های مناطق کم برخوردار توصیف و بیان کرد: این مهم از طریق خانه های هلال قابل پیگیری و اجراست و جمعیت هلال احمر نیز با توجه به نیازسنجی های صورت پذیرفته توسط اهالی ساکن در همان مناطق و پیگیری موضوع، توان توانمندان را به دست نیازمندان می رساند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.