تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
8
همزمان با 18 آبان ماه روز ملی کیفیت اعلام شد

تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت (IMS) شرکت ملی حفاری ایران

  • کد خبر : 5110
  • 19 آبان 1400 - 9:52
تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت (IMS)  شرکت ملی حفاری ایران
امید جنوب - رئیس اداره مهندسی ساختار و بهره وری شرکت ملی حفاری ایران از تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت (IMS) شامل ISO9001، ISO14001 و ISO45001 این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران حسین نظری روز سه شنبه (۱۸ آبان ماه ۱۴۰۰) با تبریک روز ملی کیفیت، گفت: این شرکت با رویکرد توسعه پایدار ، حضور فعال در بازارهای داخلی و خارجی و توجه خاص به الزامات ذینفعان به خصوص مشتریان و کارکنان توجه جدی به مسئولیت های اجتماعی و زیست محیطی را در سرفصل برنامه ها دارد.

وی افزود: در این راستا این سازمان خود را ملزم به کاربست استانداردهای سیستم های مدیریتی پیش گفته دانسته تا در آینده در جهت ارائه خدمات موثر به مشتریان داخلی و منطقه جزو شرکت‌ های پیشرو باشد.

نظری اظهار کرد: با تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت، ممیزی مراقبتی دوره دوم سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) به تازگی با موفقیت انجام و اعتبار گواهینامه های سه گانه سیستم‌های مدیریت کیفیت برای یک سال دیگر تمدید شد.

رئیس اداره مهندسی ساختار و بهره وری شرکت ملی حفاری ایران گفت: بر این اساس و با توجه به استقرار سیستم های مدیریت کیفیت در سنوات گذشته و طی برنامه ‌ریزی انجام شده با صرف ۵۰ نفر روز ممیزی از طرف شرکت SGS این موفقیت حاصل گردید

وی با اشاره به اهمیت کیفیت گرایی در ارائه خدمات شرکت در بخش های مختلف اعم از عملیات حفاری، فنی، مهندسی، پشتیبانی و ستادی، روز ملی کیفیت و دستیابی به این مهم را به کارکنان و مجموعه مدیریت شرکت تبریک گفت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.