تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
33
سرپرست شهرداری اهواز:

تمام توان خود را در طرح اجرای ضربتی دفع آبهای سطحی به کار می گیریم

  • کد خبر : 2986
  • 24 شهریور 1400 - 0:09
تمام توان خود را در طرح اجرای ضربتی دفع آبهای سطحی به کار می گیریم
امید جنوب - علیرضا عالی پور سرپرست شهرداری اهواز از تلاش شبانه روزی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و لزوم استفاده از تمام اختیارات قانونی در این راه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از پرتال اطلاع رسانی شهرداری اهواز جلسه شورای معاونین شامگاه سه شنبه ۲۳ شهریور با حضور سرپرست شهرداری اهواز، معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد.

در این جلسه یکی از دستور کارهای بررسی شده موضوع تشریح دستور العمل سامانه مدیریت کنترل پروژه و صورت وضعیت ها و در کنار آن وظایف رؤسای هیأت مدیره در بررسی اصلاحیه و متمم بودجه سازمان ها بود.

در این نشست سرپرست شهرداری اهواز در خصوص بررسی بودجه سازمان ها عنوان داشت: بودجه ها باید براساس بودجه کل شهرداری ارائه شوند تا تراز کلی بودجه شهرداری را تغییر ندهند.

عالی پور در ادامه در خصوص پروژه های دفع آب های سطحی گفت: در حال حاضر پروژه های طرح ضربتی در حال اجرا هستند اما تکمیل تمام پروژه ها نیازمند وصول کمک هایی است که دستگاه های دیگر قول آن را داده بودند.

وی به ضرورت تکمیل فوری پروژه های ناتمام مناطق اشاره کرد و گفت: پروژه ها باید با قید فوریت به سرانجام رسیده و در این راه باید از تمام اختیارات قانونی استفاده شود.

سرپرست شهرداری اهواز با اشاره به این که در خصوص پروژه های ضربتی دفع آب های سطحی و فاضلاب روزی یک الی ۲ جلسه برگزار می شود، تصریح کرد: ما تلاش خود را کرده ایم اما در عین حال منتظر هم نمی مانیم و تمام توان خود را در این راه به کار می گیریم.

وی ادامه داد: باید تمام تلاش شبانه روزی خود را بکار گرفته و در جمع آوری تمام ابزارهای مورد نیاز از هیچ راهی دریغ نکنیم.

عالی پور در خصوص هزینه های موجود و نیاز شهرداری به درآمد گفت: مدیریت شهرداری بسیار هزینه بردار است و برای کاهش این هزینه های جاری باید از شهرداری های موفق در اصلاح الگوی هزینه ها، الگو برداری کنیم.

وی در خصوص پراکندگی نیروها و منابع شهرداری گفت: می بایست کمیته ای برای کنترل و جمع آوری این پراکندگی ها اختصاص داده شده و موتور درآمدی شهرداری را فعال کند.

وی اضافه کرد: این اتاق فکر باید ظرفیت های خالی را پیدا کرده و در راستای نظام مند کردن شهرداری قدم بردارد.

عالی پور در خصوص سیستماتیک کردن پروژه ها و برنامه زمانبندی پروژه ها تاکید کرد: برنامه زمانبندی از اولین شروطی است که باید نظام مدیریتی به آن توجه داشته تا در راستای اتمام پروژها، تاخیر های احتمالی برای شهرداری هزینه در بر نداشته و شرکت مجری طبق ضوابط ملزم به پرداخت خسارت وارده بشود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2986

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.