تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
9
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان

تلاش می کنیم تنفس دوستداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به دلیل نبود کپسول‌های اکسیژن به شماره نیفتد

  • کد خبر : 1937
  • 29 مرداد 1400 - 22:17
تلاش می کنیم تنفس دوستداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به دلیل نبود کپسول‌های اکسیژن به شماره نیفتد
امید جنوب - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از تامین و توزیع امانی ۶۰۰ کپسول اکسیژن ۵۰ کیلوگرمی در بین مراکز بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در اقصی نقاط استان خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛ دکتر علی خدادادی با عرض تسلیت فرا رسیدن عاشورای حسینی، عنوان کرد: ۶۰۰ کپسول اکسیژن ۵۰ کیلوگرمی با همکاری و همدلی مجموعه لوله سازی اهواز به بانکهای امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزوده و در قالب طرح عملیات عاشورا در بین مراکز بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در حال توزیع هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان ادامه داد: با توجه به حجم بالای بیماران کرونایی نیازمند بستری در موج جدید همه گیری کووید ۱۹ استان،نیاز به اکسیژن تراپی بیماران چه در موارد بستری و چه موارد درمان خانگی اوج گرفت به همین دلیل تلاش بشردوستانه جمعیت هلال احمر خوزستان معطوف به افزایش سریع و قابل توجه تجهیزات مورد نیاز در بانکهای امانات تجهیزات پزشکی شد.

او افزود: به لطف خدای متعال و با عنایات حضرت سیدالشهدا و همچنین همکاری بسیار خوب عزیزان مجموعه لوله سازی اهواز، این کپسول ها با کوشش شبانه روزی و طی مراحل مختلف بازسازی، تست و سپس شارژ شده اند تا در این ایام تنفس دوستداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به دلیل نبود کپسول‌های اکسیژن به شماره نیفتد.

خدادادی با تقدیر از همه دست اندرکاران این اقدام خداپسندانه و بشردوستانه، اظهار کرد: تاکنون تعداد زیادی از این کپسول ها حسب اعلام نیاز بیمارستان ها در اقصی نقاط استان توزیع شده و این روند نیز ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1937

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.