تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
2
شهردار اهواز :

تلاش مدیریت شهری اهواز برای احداث مجموعه‌های ورزشی در سال جاری

  • کد خبر : 11623
  • 25 خرداد 1401 - 12:24
تلاش مدیریت شهری اهواز برای احداث مجموعه‌های ورزشی در سال جاری
امید جنوب - شهردار اهواز گفت: در سال جاری برای احداث و بهره برداری از مجموعه های ورزشی روباز و تقدیم آنها به شهروندان تلاش می شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایمنا رضا امینی در آئین افتتاحیه زمین ورزشی منطقه “عین دو”، اظهار کرد: با تلاش همکاران در شهرداری اهواز، در هفتمین هفته از مراسم هر هفته یک افتتاح هستیم شاهد بهره‌برداری از زمین ورزشی روباز منطقه عین دو و تقدیم آن به جوانان این منطقه هستیم، هم‌زمان پارک محله‌ای قدیر محله بهارستان و آسفالت تعدادی از معابر به بهره‌برداری رسید، در هفته‌های آینده نیز این مراسم‌ها و افتتاحیه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: محله‌های کم برخورداری مانند عین دو با وجود مردم ولایت‌مدار و متدینی که در آن ساکن هستند جای کاری بیشتری دارد و در رفع محرومیت برای شورای اسلامی شهر اهواز و شهرداری در اولویت قرار دارد.

شهردار اهواز ادامه داد: استقبال وصف نشدنی جوانان این محله در مراسم افتتاح اولین مجموعه ورزشی روباز در این محله انرژی زیادی به مدیران شهری اهواز داد، امیدواریم بتوانیم در سال جاری تعداد بیشتری از این مجموعه‌های ورزشی را در اختیار شهروندان اهواز قرار دهیم.

وی اضافه کرد: در نظر داریم علاوه‌بر آسفالت معابر، فضای سبز و زمین‌های ورزشی در محله‌های کم برخوردار، در زمینه ارائه خدمات شهری این محلات نیز تلاش بیشتری داشته باشیم تاموجب رضایت خاطر شهروندان شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.