تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
3
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب :

لزوم تلاش بر ارائه الگوی تدوین پیوست فرهنگی پروژه های نفتی

  • کد خبر : 10661
  • 11 اردیبهشت 1401 - 1:11
لزوم تلاش بر ارائه الگوی تدوین پیوست فرهنگی پروژه های نفتی
امید جنوب - بعدازظهر امروز نشست خبری مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اصحاب رسانه در سالن جلسات مجتمع فرهنگی و ورزشی امام رضا (ع) شهرک نفت برگزار شد.

بعدازظهر امروز نشست خبری مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اصحاب رسانه در سالن جلسات مجتمع فرهنگی و ورزشی امام رضا (ع) شهرک نفت برگزار شد.

علیرضا دانشی در این نشست اظهار کرد: مناطق نفت خیز جنوب به عنوان بزرگترین بنگاه نفتی کشور می باشد که حدود ۷۵ درصد و بعضی اوقات تا ۸۰ درصد تولید نفت کشور را بر عهده دارد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ادامه گفت: در حال حاضر حدود ۴۴ تا ۴۵ میدان نفتی و ۶۰ میدان نفتی در حوزه جغرافیایی در ۶ استان فعالیت می کند.

وی در این باره افزود: نزدیک به ۲۲۲ تاسیسات عظیم که حدود ۳۰ هزار کیلومتر خطوط لوله‌های جریانی و ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل در عرصه صنعت در حال تلاش هستند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بیان کرد: تامین خوراک هشت پالایشگاه کشور و همچنین تامین بنادر صادرات نفت از وظایف اصلی مناطق نفت خیز جنوب به شمار می آید، خوراک پتروشیمی‌ها نیز بر عهده ما می باشد که در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: با شکل گیری دولت سیزدهم وظیفه ذاتی و اولیه ما وضعیت قبل و در واقع تلاش برای دو موضوع مهم است.

دانشی در این باره ادامه داد: پایداری تولید برای تامین سوخت کشور و نیاز صادرات را تامین کنیم. همچنین باید تلاش کرد که این وضعیت پایدار شود و برای عرصه های بالاتر برنامه های منسجم تری انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اظهار کرد: نگاهی که بر صنعت نفت می باشد ، نگاه بسیار خاص و حساس است.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه صنعت نفت در مسئولیت های اجتماعی حضور پررنگی داشت اظهار کرد: الحمدالله صنعت نفت حضور پررنگی در این راستا داشته است به ویژه در شرایط ویروس کرونا توانست موفق عمل کند.

دانشی ادامه داد: در بخش تامین کپسول های اکسیژن و همچنین دیگر اقلام دارویی توانستیم بیمارستان های خوزستان را تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بیان کرد: برای رسیدن به پایداری تولید ، اولین گامی که وظیفه ما است باید براساس داشته ها ، مشکلات و همچنین معضلات ، سریعا برنامه ای را تدوین می کردیم.در این راستا بعد از مدت ها برای اولین بار موفق شدیم برنامه یک ساله را تدوین کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بیان کرد: در نیمه دوم سال گذشته تا انتهای سال گذشته قریب به ۴ هزار میلیارد تومان از بدهی ها توسط وزارت نفت پرداخت شد که این کار اقدام بزرگی بود که صورت گرفت.

دانشی افزود: خدا را شاکر هستیم که امسال اعتبارات بسیار خوبی در اختیار مناطق نفت خیز قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خبرداد: وزارت نفت حمایت های خوبی از مناطق نفت خیز خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در پایان نشست خبری از اهمیت صنف رسانه گفت: رسانه ها چشم بینا و زبان گویایی است که می توانند ما را در جهت راهبردهای صنعت نفت محقق کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.