تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
9

تقویت شبکه فوق توزیع مرکز خوزستان با برقداری خط پیروزان به رینگ اهواز

  • کد خبر : 3323
  • 30 شهریور 1400 - 13:42
تقویت شبکه فوق توزیع مرکز خوزستان با برقداری خط پیروزان به رینگ اهواز
امید جنوب - مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه عملیات احداث خط دومداره پیروزان به رینگ اهواز به پایان رسیده و خط برقدار شده است، گفت: این خط دو مداره ۱۳۲ کیلو ولت باعث می شود که شبکه فوق توزیع مرکز استان خوزستان تقویت و از ضریب اطمینان بیشتری برخوردار شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ بیان کرد: خط دومداره ۱۳۲ کیلو ولت پست ۴۰۰ کیلو ولت پیروزان به رینگ اهواز ۱۰ کیلومتر طول مدار دارد و ۴۱۵ میلیارد ریال هزینه بهره برداری از آن است.
وی با بیان اینکه این پروژه باعث بهبود وضعیت رینگ ۱۳۲ کیلو ولت شهر اهواز می شود، افزود: رینگ بودن شبکه برق یعنی اینکه از هر سو همدیگر را تغذیه می کنند و اگر از نقطه ای شبکه قطع شود از طرف دیگر تغذیه می شود و بدین ترتیب خاموشی ها کاهش پیدا می کند و در مواقع حوادث از همدیگر پشتیبانی می کنند و اگر پست انتقالی از مدار خارج شود این پست جایگزین آن می شود.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: علاوه بر پایداری شبکه برق، از مزایای دیگر این پروژه می توان به توسعه و تقویت زیرساخت های شبکه برق در منطقه برای اشتغال زایی در بخش های صنعتی و کشاورزی اشاره کرد.
دشت بزرگ اظهار کرد: از مهرماه سال گذشته تاکنون با احتساب این پروژه، ۳۰ کیلومتر فیبر نوری و ۱۶۵ کیلومتر مدار خط به بخش انتقال و فوق توزیع شبکه تحت نظارت این شرکت در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3323

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.