تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
6

تقدیر مسولان نفت و گاز از فرماندهان ناجا شهرستان گچساران در هفته نیروی انتظامی

  • کد خبر : 4068
  • 19 مهر 1400 - 9:49
تقدیر مسولان نفت و گاز از فرماندهان ناجا شهرستان گچساران در هفته نیروی انتظامی
امید جنوب - سرپرست روابط عمومی نفت و گاز گچساران به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اهدای لوح سپاس از فرمانده ناجا شهرستان تقدیر کرد

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی ، به مناسبت هفته نیروی انتظامی جمعی از مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گاز با فرماندهان نیروی انتظامی دیدار کردند در این دیدار علی جعفری دیزگانی سرپرست روابط عمومی به همراه سرپرست امور ورزش و تعدادی از کارکنان نفت و گاز با حضور در ستاد فرماندهی شهرستان گچساران هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

جعفری دیزگانی ضمن قدردانی از فرمانده انتظامی شهرستان ، هفته نیروی انتظامی را از طرف مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت تبریک گفت و تعامل ، هم افزایی این دو مجموعه مخصوصا در حوزه امنیت و حفاظت را مثبت ارزیابی کرد و بیان نمود : امنیت و اقتدار امروز ، مرهون خون شهدا و جان بر کفانی است که در جهت حفظ ارزش های انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند.

سرپرست روابط عمومی نفت و گاز افزود: حضور فعال و هوشمندانه نیروی انتظامی در جامعه و نظارت در ایجاد امنیت باعث گردیده که پلیس از محبوبیت خوب و بالایی در جامعه برخوردار باشد.

وی بیان نمود :در حوزه نفت و گاز که یک فعالیت اقتصادی در زمینه تولید و صیانت از تاسیسات است ، وجود شما در کنار کارکنان و خانواده هایشان برای امنیت پایدار، شایسته قدردانی می باشد . امید است که در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه با هم قدم برداریم.

سپس سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران ضمن خیرمقدم و ابراز خشنودی از حضور مسئولان نفت و گاز درستاد فرماندهی اظهار نمود: هفته نیروی انتظامی متعلق به همه مردم است ما هم به تمامی تلاشگران در عرصه شرکت بهره برداری نفت و گاز در راس آن به مهندس صیدالی تبریک می گوییم .

وی افزود: تأمین امنیت تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست بلکه وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است . تعامل ادارات ، نهادها و سازمانها با پرسنل نیروی انتظامی می‌تواند بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را حل کرده و جامعه را در مسیر پیشرفت قرار دهد .

فرمانده نیروی انتظامی تعامل این نهاد با نفت و گاز را یک تعامل خوب و سازنده دانست و عنوان کرد: پرسنل نیروی انتظامی همیشه در کنار شما و در صحنه هستند و تاکنون توانسته اند به خوبی در برقراری امنیت و آرامش نقش موثری داشته باشند و هر جا که نفت و گاز نیاز به همکاری داشته باشد ما در کنارشان خواهیم بود.

در پایان این دیدار ، سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اهدای لوح سپاس از فرمانده نیروی انتظامی تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4068

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.