تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
7

تقدیر رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از شهردار اهواز در پی کسب رتبه اول در کاهش تلفات جانی در کشور

  • کد خبر : 10357
  • 01 اردیبهشت 1401 - 22:49
تقدیر رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از شهردار اهواز در پی کسب رتبه اول در کاهش تلفات جانی در کشور
امید جنوب - خدمت ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می‌کند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رساند. شما نیز با پذیرش این مسئولیت نام خویش را در واژه مقدس خدمت ثبت کردید.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز با توجه به فعالیت‌های چشمگیر شهرداری اهواز در خصوص مدیریت و نظارت بر حمل‌ونقل و ترافیک شهر اهواز، فرید کریمی زاده رئیس‌پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان خوزستان با ارسال لوح تقدیری از شهردار اهواز و مجموعه مدیریت شهری تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام رییس پلیس‌راهور فرماندهی انتظامی استان خوزستان به شرح ذیل است:
خدمت ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می‌کند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رساند. شما نیز با پذیرش این مسئولیت نام خویش را در واژه مقدس خدمت ثبت کردید.

ارتقا و توسعه انضباط ترافیکی، کاهش چشمگیر حوادث و سوانح رانندگی و جان‌باختگان ناشی از آن و اجرای موفق برنامه‌ها و قوانین در پرتو عنایت الهی حاصل برنامه‌ریزی هدفمند، مدیریت و نظارت صحیح و همت و تلاش مضاعف شما و همکاران گرامیتان بوده که آن شهر بر اساس دستورالعمل ارزیابی عملکرد پلیس‌راهور فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور در سال هزار و چهارصد موفق به کسب رتبه اول در کاهش تلفات جانی در کشور گردیده.

بدین‌وسیله ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند و تلاش شایسته جناب‌عالی توفیقات روزافزون شما عزیزان را تحت توجهات حضرت بقیهالله‌الاعظم(عج) و پیروی از وصایای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره) تحت زعامت حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیهالله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10357

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.