تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
6

تقدیر از پزشکان و پرستاران بیمارستان امیرالمومنین اهواز

  • کد خبر : 8126
  • 06 بهمن 1400 - 10:49
تقدیر از پزشکان و پرستاران بیمارستان امیرالمومنین اهواز
امید جنوب - صبح امروز سه شنبه 5 بهمن ۱۴۰۰دکتر ولی منش مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان از جامعه خدوم پزشکی با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان :

ده نفر از پزشکان و پرستاران بیمارستان امیرالمومنین به نمایندگی از جامعه خدوم پزشکی و تلاشگران  فرهیخته  تامین سلامت  با اهدای لوح سپاس مورد قدردانی قرار گرفتند.

در بخشی از  این لوح آمده است :
بااستنادبه حدیث من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق  لازم می دانم از زحمات و خدمات بی شائبه و حس خلق و رفتار مسئولانه ومتواضعانه و تلاش وهمت بلند و ایثار وفداکاری وجانفشانی شما درمداوای بیماران که رضایتمندی بیماران و بیمه شدگان را درپی دارد صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.


این مراسم با حضور دکتر محمدآرزومند رییس بیمارستان ،بینش فر مدیربیمارستان، خانم دکتر موسوی مترون، جعفری رییس حراست و محمدرضا بهوند یوسفی رئیس اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان برگزارگردید.

دکتر آرزومند در این مراسم گفت؛ در راستای ترویج فرهنگ قدردانی و با توجه به اینکه در آستانه دهه مبارک فجر هستیم ان شاالله در نظر داریم  به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و بمنظور  تجلیل از کارکنان خدوم و تلاشگر بیمارستان و با راه اندازی یک پویش داخلی نسبت به انتخاب و معرفی ده نفر از پرسنل شاخص( با معیار خوش خلقی ، سخت کوشی و ایثار و فداکاری) اقدام و طی مراسمی به میمنت ۲۲ بهمن  از آنان قدردانی نماییم.
گفتنی است دکتر ناهید دهدشتی زاده ،دکتر سیما شهنی دشتگلی ،دکتر نوشین بهی، دکتر فرح بشلیده ، شکوه شهام، ندا خرمگاه ،بنفشه یگانه ممبینی ، پورحمادی،  گنج و لیلا جعفری  ده نفری بودند که به نمایندگی از جامعه خدوم پزشکی از آنان قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.